busprinsen

Alla inlägg under augusti 2008

Av madde - 5 augusti 2008 19:28

På måndag släpps höstkollektionen på gangstar!

ska blo spännande att få hålla på med detta,men är ganska så nervös!

www.gangstar.se

Av madde - 5 augusti 2008 19:16

Karlar,karlar....jag går ut och går min vanliga runda på kvällen.När jag kommer hem så möts jag av ett kaos!!!!!vad gör karl då....sitter vid datorn.På golvet ligger glass,leksaker,puzzel!

ja så nu vart det att torka golven och jag skickade ut karl sloken och måla.


Nu blir det att gå ned i tvättis !


karl sloken i familjen

Av madde - 5 augusti 2008 17:10

snacka om dålig matfantasi idag....pyttipanna som vi åt ute på verandan!idag har vi oxå hunnit med att åka och köpa mera trallskruv,spotlights till köket,färg till trappen,eluttag och dimmer.Det är dyrt att renovera!


På torsdag åker vi till stockholm,bara jag å älsklingen*mys* vi ska bara mysa!jag håller på att längta ihjäl mig.Sedan på måndag börjar allvaret,men jag jobbar bara 3ykna veckor innan vi drar till Turkiet!


När jag säger till wilmer -vet du en sak wilmer,då svarar wilmer..mamma älskar mig:-)så himla söt!det bara bubblar ord,meningar,sånger ur wilmer!Nu pratar han så man förstår,man har kommit liksom i en ny fas nu känns det som med wilmer!man kan liksom sitta och prata.


Sedan 3dagar tillbacka säger wilmer till att han ska kissa och han springer till toaletten inte än enda olycka har hänt,mammas&pappas duktiga stor kille.Men det stora vill han göra i blöjan och vi tar detta i wilmer tempo,inte stressa fram nåt!


Älskar mitt lill/stor hjärta

Av madde - 5 augusti 2008 16:11

Idag har vi varit i klöster(torpshammar)och träffat en av mina bästa kompisar som var hemma på visit hemma hos sin mamma1

När vi träffas så känns det som det var igår och inte månader sen!det är vänskap det!bara prata på och skratta!

kricken och måns har fått en liten Klara och så himla söt som en liten trollunge:-)

Så Wilmer och Hilda (storasyster åt Klara)lekte och hade skoj.sedan vart mysig lunch på verandan!sedan vart det att ta adjö för denna gång!

Tack så mycket för idag gumman!!

Ni förgyllde våran dag!


Av madde - 4 augusti 2008 22:44

Ja man har fått mycket gjort idag

*lämnat övningsbilen på berners för service och lackning

*skrivit löner på jobbet

*Hämtat virke på freks till våran nya  bro

*lastat lastbilen med våran gamla bro och veranda

*varit till tippen

*jagat sonen.....passa vägen,inte vara där..PASSA känns det igen?!

*varit och shoppat...till mig själv

*startat en  blogg

*myst med min son


ja det var lite vad våran dag har innehållit!

Wilmers höjdpunkt på dagen var att åka lastbil:-)

Nu precis kom han tassande upp ur sin säng och ville sova med mamma,mamma hjärtat kan inte säga nej.....



Av madde - 4 augusti 2008 22:08

Prinsen

Av madde - 4 augusti 2008 21:43

Ja nu startar man detta med att blogga!

jag ser detta som en dagbok om mitt liv och nåt som jag kan vissa min son när han blir stor!

jag kommer att skriva om vårat liv,shopping,renoveringar/inredning och helt vardagliga saker som händer!

Ja nu är man på sin sista semester vecka....ja ni detta är med blandade känslor,när jag startade min semester så var det med sol,sol,sol så jag har fått min dos för ett tag.....men som det är ute nu så känns det som höst!

På torsdag åker jag och min kära på en mini tripp till stockholm,vi ska sova på hotell i 2dagar.Vi ska sova och ja göra vad vi känner för!

Bara vara madde&henrik!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards