busprinsen

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av madde - 11 augusti 2008 22:28

JAG

LITE GOTT ATT DRICKA

HENRIK VID SLOTTET

GRÖNA LUND


Lite bilder ifrån våran resa på tu man hand!!

Av madde - 11 augusti 2008 22:18

Ja nu var mitt första gangstar party avklarat:-)var hos en av mina bästa Elin:-)jag var så nervös så jag inte kunde äta middag,ett tag kändes det som att jag stammade fram orden:-)

Jag hoppa att alla var nöjda!!

Tack så mycket elin att jag fick komma och supert gott fika!!

Ja du Eva-Lena bästa frissan i stada:-)imorgon kommer jag till dig och visar mina fräcka kläder:-)

Tack Elin,idab,eva-lena,therese för kommentarerna:-)

då är det ju nån som läser detta strunt jag skriver!!


Nu när jag kom hem vaknade lill fisen oc ville vara med mamma:-)först jobba hela dan och sedan iväg på kvällen och hålla party för gangstar,så nu var lill fisen mamma sjuk!


Ja nu går lill killen våran på pottan och gör både det stora och lilla*stolt mamma*

Han åker bil,går i affärer utan blöja och att han säger till att han är nödig!!

Lite skryt om lill fisen:-)


Nu är det natta ¨å jag är pigg och alert inför morgondagens jobb!


//nanna kudde

Av madde - 11 augusti 2008 15:47

Ja ni det är för namnet,ahr inte tid att sitta här alls:-)

har nu börjat att jobba efter semestern,men jag jobbar bara 3veckor sedan drar vi till Turkiet(side)och vi ska bara njuta!

Här hemma byggs det ny trapp och ny rabatt.så karln i huset har det han gör nu på sin sista semester vecka:-)


Idag släpps gangstar sin höst kollektion www.gangstar.se

Gå in och titta!!

ska ha mitt första party som säljare ikväll så det är därför jag är super stressad!!men det ska bli otroligt kul dettA!!


bILLDER I FRÅN STOCKHOLM KOMMER SNART!!

Nettan-tavk för din kommentar,vi älskar att vara på skatan.Min sambo brukar uppträda där på skatan:-)


//stressad ut i hår topparna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards