busprinsen

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av madde - 30 augusti 2008 20:17

Lite bilder på lite shopping


Meandi

Våran Goding*LOVE*


Ja nu sitter man här och hënrik är och spelar på skatan ikväll det är lyskväll!Ikväll fick jag oväntat besök av Pernilla&Daniel som var ute på lite motorcyckel åkning!TACK för super trevligt besök och kaffe sällskap!

Kör försiktigt mina kära vänner!!


POK




Av madde - 30 augusti 2008 11:32

Jag blev utmanad av backeus.bloggagratis.se

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag e sjukt pedantisk. Ja rentutav en städnarkoman



2. Kan inte hålla i glasspinnar,smörknivar utav trä,jag virrar papper runt där jag ska hålla


3. Livrädd för magsjuka.....


4. Gillar inte fiskbullar


5. Gillar att pyssla med vårat hem och göra om,måla och göra fint!!


6. Jag trivs bäst när jag har miljoner saker att göra och känna sig nyttig!


Jag utmanar:

Elin

Dölj kommentarer 
 
Av madde - 30 augusti 2008 11:20

Igår var wilmer hos världens bästa E-L *TACK*så mycket för hjälpen,sedan efter jag hade hämtat wilmer så tog jag wilmer och E-L med sina barn så åkte vi till birsta,det gick bra till en början.Sedan fick wilmer allt en socker shock efter allt fikande på charm och han var precis överallt!!!rev ut rollon på Lindex och sprang exakt överallt!kan jag tilläga att jag var slut som mamma:-)men sedan vart han snällare och ´ville vara i mammas famn:-)

det vart lite shoppat,velor mössa,vantar på pop!

Innan jag åkte hem ifrån jobbet vart det lite handlat på butik anneli:-)


Igår kväll somnade jag ovaggad!

Idag blir det att packa ur köket,åka och ha gangstar party!!

Nu ska jag lägga ut våran diskmaskin på blocket!


POK

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards