busprinsen

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av madde - 12 augusti 2008 16:39

Elin-tröjan kommer ifrån jc och det är nog höst nytt!!klart att du ska köpa en sån älskling:-)


Nu ska jag snart iväg på mitt andra gangstar party!!Idag har jag lyckats att äta middag,men jag blir nervig bara jag tänker på det!!

nu mysa med sonen!!

Av madde - 12 augusti 2008 13:18

Ja nu har man haft lunch och ska snart ut på lite åkning:-)

Var en sväng in på pop och valde ut overall och jacka till prinsen,det blir lila/svart overall och röd/svart jacka!

ja pengarna lär ju rulla nu i höst:-)

Jag är ju så himla lycklig att jag har hittat en barnklädmärke som jag kan stå för och är stolt över att få sälja www.gangstar.se det känns som en riktig rolig utmaning!

Nu har jag börjat pencilín kuren....


//Kaffe sedan ut på tur

Av madde - 12 augusti 2008 07:17

Kul morgon!!!!!att vakna att man har fått urinvägsinflamation:-(skönt att sitta i en övningsbil hela långa dagen,måste fixa lite medicin!

Lotta-jag var hur nervös som helst ska du veta:-)men tack för dina fina ord!!


Frida-kul att du hittade mig:-)


nu ska jag ta och dricka lite kaffe innan jag börjar min härliga dag!!


har det så bra så länga mina bästa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards