busprinsen

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av madde - 18 augusti 2008 21:40

Skickar massor utan styrkekramat till en av mina bästa vänner...finns ALLTID för dig!!


LOve you vännen!!

Av madde - 18 augusti 2008 19:58

Pillan min vän-jag jobbar imorgon och till helgen är det kalas annars lungt!!hur har ni det då gumman min?

ja lill fisen både bajsar&kissar på pottan:-)


Idag när jag hämtade wilmer på dagis var det en glad unge jag mötte och pussar fick jag med:-)

Inga olyckor hade det inte skett heller:-)

Men när wilmer nu idag skulle följa med mamma till tandis,ska tilläga att wilmer inte gillar varken docktorn eller tandläkarn!så lillfisen kissar på sig när jag ligger med kuddar i munnen.....så det var bara att kliva upp torka och byta!!!!


Nu har vi varit och köpt overall till wilmer det vart en lila/svart overall ifrån

 www.polarnopyret.se


Nu är det att lägga sig i soffan och inta ryggläge och tända lite ljus!!


Kram!!



Av madde - 18 augusti 2008 08:53

Urs vilket tråkigt väder,regnet det bara öser ned!!när man sitter i övningsbilen och vindrute torkarna går i raketfart fram och tillbacka.Tillslut blir man yr i huvudet:-)

Nu är fika på jobbet så blir det kaffe och en banan!


Det gick så bra och lämna fisen på dagis,han till och med gick och kissade på pottan *stolt* han vinkade hej då och mamma fick en puss!!så himla skönt att det gick bra!!


Det finaste vi har


see you

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards