busprinsen

Alla inlägg under februari 2011

Av madde - 28 februari 2011 21:09

Idag var jag in på min favorit affär butik Annelie för jag kände att det behövdes nåt nytt hem=)Plus att jag kände mig lite värd efter denna resa att få handla mig nåt fint=)

 

Herregud vad mycket fint det hade kommit in och jag ville bara handla massor....men lite vart det och jag gick nöjd ut därifrån!

 

            

                          Ny duk,ljusstake och rosen

 

            

                        2st nya kuddfodral

 

            

 

 

 

 

Nu ikväll åkte jag till Sanna för att göra klart inbjudningarna till bröllopet och vi fick mycke gjort!!

 

Gumman vad skulle jag göra utan dig??Tack för mycket trevlig stund!

 

 

Av madde - 27 februari 2011 19:07

Nu är jag lycklig på många sätt och vi börjar med att jag är en lycklig innehavare av en rokoko krona

 

                  

 

Sedan kom det efterlängtade telefon samatalet att vårat babage hade kommit till Midlanda och var på väg hem till oss....

Av madde - 27 februari 2011 12:27

Vi var åkte en sväng på en djurpark som var uppbyggd som var i Mexico och det fanns mycket att titta på och såklart massa djur.

 

             

             Vi såg en sjölejon show som var jätte rolig

 

                  

 

 

             

                           Wilmer kollar på fåglarna

 

             

            Astrid och mamma är med i en lasso show

 

 

              

                                     Bamse show 

 

                 

                                  Världens starkaste björn 

 

                

                              Wilmer på stranden

                

                 Wilmer njuter av en varm macka vid poolen

             

                

                              Pappa och Astrid vid poolen

         

 

Sedan vart Astrid jätte sjuk och hon vart jätte uttorkad efter att ha haft jättehög feber och att hon fick ett elakt virus i lungorna.Gud vad rädda vi var och vi han bara hem så fick Wilmer jättehög feber och öroninflamation.

 

                         

 

                                Astrid på sjukhuset

 

            

  Sista dagarna innan vi fick åka hem så fick vi bo i en bungalow vid stranden.

      

             

 

                           Astrid i mammas bikini

 

 Vi skulle åkt hem den 18/2 ifrån lanzarote men vi fick åka hem den 24/2 och vi fick åka ifrån Lanzarote till gran canaria och sedan till stockholm.När vi kom till stockholm och vi stog och väntade på vårat bagage så kom inte vårat bagage för det hade hamnat i köpenhamn...turen har verkligen varit på våran sida=(

 

Vi vill tacka Fritidsresor och SOS International för all hjälp under denna resa.

Av madde - 26 februari 2011 10:50

Vi åkte till Lanzarote den 11/2 och resan ned gick hur bra som helst och barnen var hur snälla som helst.Vi fick en jättefin lägenhet med havsutsikt

         

                 Härlig utsikt

 

          

      utanför lägenheten och detta är vägen ned till stranden 

 

         

      Sedan träffade vi bamse och wilmer var glad och lycklig

  men Astrid var livrädd men satt och vinkade på avstånd=)

                              

 Denna fina keps och ryggsäck fick man när man skulle vara med i bamseklubben.

 

På lördagen fick Wilmer ont i magen och det var som magknip så det vart en tur till farbror docktorn och wilmer hade fått nåt fel på tarmfloran så det vart medicin och efter 3dagar så var magvärken över.Men vi kunde iallafall bada och ha det lite skönt iallafall.

 

         

                           Barnpoolen

    

                       

 

 Detta var ända gången Astrid gick i sanden hon var helt hysterisk när hon skulle stå i sanden så det slutade med attt hon satt i vagnen eller på en handduk när vi var på stranden.

 

 

återkommer med del 2 senare idag!!

Av madde - 25 februari 2011 22:07

Nu är vi hemma i sverige igen efter en mycket tung och hemsk semester på Lanzarotte.Jag vill bara en skriva en rad att visa att vi lever och imorgon kommer ett längre inlägg med bilder!!

Av madde - 9 februari 2011 09:15

Härligt att kliva upp och att solen lyser.Nu längtar jag till våren och att man inte behöver ha lika mycket kläder på sig.Sedan att man kan sätta sig mot husväggen och dricka en kopp kaffe och bara njuta utav solen.

 

                            

 

Nu börjar vårkollektionerna komma och det är så kul att få handla nya kläder både åt sig själv och barnen.

 

Vilka klädmärken väntar ni på som ska släppa sin nya vårkollektion?

 

 

Av madde - 7 februari 2011 09:02

Måndagen är här igen och en ny vecka är här....

 

Jag är inte så förjust i måndagar men jag inte varför =)kanske för att det är så långt till helgen?!

 

Denna vecka kommer det att hända massor av roliga saker och jag börjar redan idag med roligheter för efter jobbet så ska jag åka till min kära vän Sanna.Det ska bli så kul och mysigt!!

 

Igår när jag var och handlade så hittade jag världens sötaste kaffekoppar som gärna vill dricka kaffe ur.

 

       

 

Jag älskar rosor så det var inte så kontigt att jag föll för dessa kaffe koppar.

 

 

Av madde - 6 februari 2011 13:00

Fick ett litet ryck och gjorde pipplotter i Astrids hår och dom fick faktiskt sitta kvar.....Annars brukar toffsarna rycka på sekunden.

 

       

                          Våran lilla prinsessa

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards