busprinsen

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av madde - 2 februari 2011 19:28

Dottern i familjen är en riktig teater apa och det har hon nog fått efter sin pappa.Idag när hon kom ut i köket till mig så såg hon ut såhär....

 

          

         Denna lilla donna är en riktig Emil fast i tjej format!

 

            

 Wilmer ute på gården i sin "snö" koja och i handen visar han sprayflaska så fantasin är det inget fel på =)

Av madde - 2 februari 2011 18:41

Nu har man kommit till onsdag som oxå kallas lill lördag och man kommer närmare helgen.Idag har det varit jobb som vanligt och med mitt jobb så är ju inte någon dag lik den andra.Det händer så mycket skoj och tok på dagarna så det går nog inte en dag man inte får sig gott skratt=)

 

Jag mår mycket bra att få gå och jobba och det stora plusset är att jag trivs mycket bra på mitt jobb.Att vara trafiklärare är ju ett mycket socialt jobb och man träffar många nya människor.Många elever kommer man att minnas för livet ut och man kan nästan ibland känna en liten sorg i hjärtat när visa elever klarar sitt körkort.Men jag har fått många nya bekanta och några elever har jag fortfarande kontakt med efter dom har tagit sitt körkort.

 

        

                 

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards