busprinsen

Alla inlägg under november 2010

Av madde - 30 november 2010 21:19

Imorgon börjar julkalendern på Tv och många barn har nog en julkalender hemma.

 

 

För oss vuxna som är galen i barnkläder och inredning får inte missa

julkalendern på kidstore.se

 

 Det är lucköppning varje dag klockan 20 så glöm inte gå in på Kidstore för att missa något erbjudande...

 

 

Av madde - 30 november 2010 18:40

Nu är det 24dagar kvar till julafton,det är så mysigt!

 

Julklapparna börjar sakta med säkert börja bli inköpta,har ni börjat handla?

 

Jag vill börja i tid så man slipper springa i sista minuten och när det blir sista minuten klappar så är det lätt att det inte blir så genomtänkt.När jag köper klappar så vill jag att dom ska passa den personen som ska få julklappen=)

 

Hur ska ni fira jul?

 

 

Av madde - 29 november 2010 19:57

Vart så glad när jag hämtade posten för där låg årets fotografering ifrån dagis.Vart nöjd med korten och man blir ju lika spänd varje år för att få se hur korten vart =)

Gruppkortet fick jag mig ett stort skratt för det inte en ända unge som kollade där dom skulle kolla.....I kameran =)

 

  

Dottern

  

sonen

Av madde - 28 november 2010 20:47

stacks_image_68AC9C16-9A5C-4291-90E7-3777AA3E936D

 

 

En påminnelse om kund kvällen på ButikAnnelie

Den 2 December klockan 18 är det kundkväll på butikannelie i Sundsvall.Tjejerna i butiken kommer att komma med tips och råd om inredning och svara på era frågor.

 

Det kommer att bjudas på dryck och tilltugg

 

Så ni är varmt VÄLKOMNA och jag hoppas att vi ses där!

 

 kundkvällen ska ni O.S.A till om ni vill komma

 

 Ni skriver en kommentar och hur många ni är som tänker komma så tjejerna på Butik Annelie vet hur många dom ska handla tilltugg och dryck till.

 

Varmt VÄLKOMMEN önskar Annelie med personal

Av madde - 28 november 2010 20:08

Idag tänder vi det första ljuset och julen närmar sig med snabba steg.Vi har varit och jobbat på julskyltningen med jobbet idag.Men det var sjukt kallt men det kom några in och pratade och drack lite glögg med oss.

 

När vi kom hem så dukade vi fram lite fika och vi tände det försla ljuset.

 

  

Wilmer tänder första ljuset med hjälp av mamma

Av madde - 27 november 2010 19:03

Idag har grejat hemma med att göra advent och jag är nöjd.Mys känslan är på topp här hemma nu med massa tända stjärnor och ljus.Advent&jul är en väldigt mysig tid på året.

 

Köket:

 

  

Köksbänken (pepparkakshuset har Wilmer&farfar gjort)

    

 

  

Adventslådan

 

Barnensrum:

 

    

 

Hallen&Sovrummet

    

 

Vardagsrummet:

 

      

 

  

Byrån

  

Bild ifrån soffan

  

 

 

Trevlig Advent!!!

Av madde - 26 november 2010 20:26

Nu ska ni få se lite bilder ifrån Stockholms resan

 

Föreläsning med Anna Skipper och hennes man Hans Skipper.Mycket lustiga saker hände på denna föreöäsning kan jag säga....

 

  

Anna Skipper

 

 

  

Sedan var det dax för lite Vin

 

  

Klar för Hamburgerbörs och R.E.A

  

Sminkad och klar för en rolig kväll

  

Vårat roliga resesällskap Anette&Douglas

        

Bilder ifrån Hamburgerbörs och det var länge sedan jag skrattade så mycket att jag fick kramp i magen.

 

 

Helt underbara dagar i Stockholm med mycket trevligt sällskap!!

Av madde - 26 november 2010 12:25

Nu sitter i bilen och på väg hem till Sundsvall igen efter två helt underbara dagar i Stockholm.Nu blir det att stanna i Hudik för att hämta Wilmer och sedan stanna hemma hos syster för att hämta Astrid.

 

Dessa dagar har var så skönt att få vara lite själva men visst har man saknat barnen.Men man behöver få lite egentid som mamma&pappa.

 

jag kommer att komma med bilder ifrån föreläsningen med Anna Skipper och Hamburgerbörs

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards