busprinsen

Alla inlägg den 13 november 2010

Av madde - 13 november 2010 22:20

Nu ikväll så gick vi ut och byggde en snölykta som vi tände ljus i.

Wilmer tyckte detta var spännande och han trodde att tomten skulle komma.Sedan vart koj bygge under granen och vi fick muta in wilmer så vi kunde gå in =)

  

Ljuskronan är tänd ute

  

Busa i snön är roligt!

  

Ljuslyktan är klar!! (ser ni Astrids min? )

 

Sedan gick vi in för att äta lite lördags godis och kolla på Skönheten&odjuret.

Av madde - 13 november 2010 17:59

Efter att Astrid hade vaknat ifrån sin tupplur så plockade vi fram färgpennor och papper för att måla lite.Wilmer och Astrid ritade för glatta livet.

  

Mulle mecks knep knåp kan vara klurigt =)

  

måla är skojigt

  

Hjälpa sin lillasyster är Wilmer bra på

  

måla på händerna kan man oxå göra

 

Av madde - 13 november 2010 12:27

Inatt kom Wilmer in till oss och var varm som en kamin så han fick sova emellan oss.Han har fortfarande feber så vi tar det lungt här hemma,Henrik är och jobbar idag så vi är ensamma.Jag har svårt att bara sitta still här hemma så då tar jag tag i lite saker som tex tvätta,byta gardiner i sovrummet och det allmänna plocket som är vardagligt här hemma.

 

  

Glad fast man har feber

 

  

Provar nya mössan som jag köpte igår

 

Nu:Måla

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards