busprinsen

Alla inlägg den 18 november 2010

Av madde - 18 november 2010 19:48

Idag var det fotografering på dagis och det var Astrids första=)

Imorse var det fullt upp med påklädning och fixande av barnens hår.Sedan i väg på dagis för lämning. På eftermiddagen fick jag veta att det inte vart något syskon kort för wilmer hade klätt på sig och gått ut och lekt efter gruppfotot=)

Så kan det gå med barn så nu får vi gå på öppethus dagen på mima foto och knäppa syskonkort...

 

Jag hann inte i stressen heta att knäppa kort på barnen i morse så detta blogginlägg blir kortlöst.

 

Nu ikväll har jag hunnit att gå en rask kvällsprommis och hämta H&M paket på ICA.Men jag vart ganska besviken på kläderna jag beställt för på bilderna så kläderna helt annorlunda ut,så av 7plagg så behöll jag 2plagg.

 

Glöm inte att O.S.A till kundkvällen på ButikAnnelie

 

 

Av madde - 18 november 2010 08:42

 

 

 

 

 

 

 

stacks_image_68AC9C16-9A5C-4291-90E7-3777AA3E936D

 

Den 2 December klockan 18 är det kundkväll på butikannelie i Sundsvall.Tjejerna i butiken kommer att komma med tips och råd om inredning och svara på era frågor.

 

Det kommer att bjudas på dryck och tilltugg

 

Så ni är varmt VÄLKOMNA och jag hoppas att vi ses där!

 

 kundkvällen ska ni O.S.A till om ni vill komma

 

 Ni skriver en kommentar och hur många ni är som tänker komma så tjejerna på Butik Annelie vet hur många dom ska handla tilltugg och dryck till.

 

Varmt VÄLKOMMEN önskar Annelie med personal

 

Foto  Foto  Foto

 

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards