busprinsen

Alla inlägg den 10 november 2010

Av madde - 10 november 2010 20:17

Paketet som jag fick igår av min älskling innehöll dessa fina ting

 

  

Denna fina gran i zinkhink

  

Granen och zinkhinken vart väldigt tjusig i sockerlådan.

 

  

2st av dessa vackra lampskärmar

 

Tack Älskling för denna fina överaskning!!

 

(Sakerna kommer ifrån ButikAnnelie)

 

Av madde - 10 november 2010 19:41

Våra barn älskar att vara ute och nu när snön har kommit så är det extra roligt.Jag är fruktansvärt glad att jag har barn som älskar att vara ute för jag själv är en riktig ute människa.

 

  

Mina älskade små troll!

 

Herregud vad mycket snö vi har fått!Det var en helt galen dag på jobbet.Plogningen i Sundsvalls kommun är under all kritik så det vart en jobbig dag för eleverna i bilen och vi körde bara fast 4gånger.Det var rejäla fastkörningar kan jag säga.....

Av madde - 10 november 2010 08:58

Idag när vi vaknade så var det full vinter ute,barnen var överlyckliga=)

Astrid gick runt och sa titta hela tiden och wilmer ville bara ut....se denna lycka i barnens ögon när första snön kommer är glädje för mig och jag glömmer alla jobbiga stunder med all snöskottning att det är svin kallt.....

 

Att komma till jobbet var en historia för sig idag och det var bara 4st lastbilar som stog som stoppklossar på mototvägen så det tog sin lilla tid att komma till arbetet.Det är tur att man har fyrhjulsdrift på bilen dessa gånger så det var ingen match för mig att komma till jobbet.

 

vad som döljde sig i paketet får ni se ikväll

 

Kul att det är många som har hittat till min blogg och ni ska känna er varmt välkomna hit och välkommen åter!!

 

Nu:Jobba

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards