busprinsen

Alla inlägg under november 2008

Av madde - 30 november 2008 12:07

Igår bestod dagen utav av städa och julpynta.Nu ska jag bara åka till mamma&pappa och hämta min julkyrka och krubban:-)

Igår bakade vi pepparkakor,men wilmer bakade en stund och sedan iväg och göra nåt annat:-)det tråkiga igår när jag skulle knäppa kort på vårat pepparkaks bak var att kameran hade pajat och jag fattar inte hur den kan ha pajat?!


I morse så tände vi det 1ljuset i staken:-)så himla mYSigt!



STOCKHOLM

hade vvi jätte mysigt:-)på dagen satt vi konferans men den var jätte intressant.Rummet var jättestort och mysigt:-)på kvällen var det banketmiddag med jättegod mat,men väldigt långsittning!

vi åt en härlig hotell frukost och sedan drog vi till barkaby och handlade lite julisar och sedan hem och hämta vå´ran guldklimp!


åååå vad jag är less att det regnar!!

Av madde - 27 november 2008 08:29

Sitter nu i bilen och på väg till stockholm:-)kan säga att jag nte var pigg när klockan ringde klockan 04.30*gäsp*men det vara bara upp och hoppa!

Hade packat igår kväll så det var bara att packa det sista!

Igår var wilmer hos frissan och jag kan säga att wilmer har varit livrädd för frisören p.g.a att blivit klippt i lillörat:-(

Detta har suttit i över 1år men igår gick det över förväntan:-)Okej han ville inte ha på sig capen och sitta i mammas knä,ni fattar hur hårig vi var när vi var klar`?

Ihelgen ska vi baka pepparkakor och julpynta*mys*

Nu ska vi njuta av varandra ikväll och i natt:-)


kramar på er !!

Av madde - 25 november 2008 13:17

Nu dricker jag en kopp te och äter lussekatt*mums*

är trött funderar på att vila lite:-)

Av madde - 25 november 2008 12:19

Ja g min dömma nöt har på mig stövlar i mocca(liknade tyg) och det förts jag gör när jag kommer till dagis igår är att kliva in världens snö hög och blir dyblött:-(då är klockan 7 och så gå med dessa blöta skor &strumpor hela långa dagen.Ni kanske fattar hur frysen jag var när jah kom hem kl 16?!

jag jag fick alrig upp värmen i kroppen fast jag duschade,drack te och hade ull strumpor,kläder plus täcke så detta slutade med feber och hur ont i kroppen som helst!


-är huvudet dumt får kroppen lida!

Vid 3 på natten var jag fortfarande frysen*burr*detta kommer jag aldrig att göra om i mitt vuxna liv!


imorse låg jag och wilmer och myste i sängen och helt plötsligt kramar wilmer mig och säger-Min mamma.Tror ni mamma hjärtat smällte?JAPP!


Nu ska jag göra mig en koppte


Ps.mina skor ligger på elementet för att torka:-).Ds

Av madde - 23 november 2008 18:36

den lyser otroligt mysigt,det är svårt att få på bild tyvärr


Av madde - 23 november 2008 16:55

Av madde - 23 november 2008 16:49

Idag har det varit en ganska bra dag!

jag vart lämnad på ica maxi för att handla i lugn och ro,jag kan säga att det går så himla fort och bra att handla själv!jag vart till och med tvungen att tvänta ca 15 minuter innan dom kom till butiken:-)

sedan vart det 1års kalas för lilla vilma,det bjöds på god tårta och hembakta kakor:-)tårtan slukade wilmer i ett nafs han är en riktig gottegris(kan ha det efter mamma?!)

Nu har vi ätit god middag och barnen har gjort koja och henrik sover i fotöljen och då är allt som vanligt här hemma:-)


IdaB-har knäppt kort på kransen nu:-)


Louella-tack för din kommentar!


kram



Av madde - 23 november 2008 11:25

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards