busprinsen

Alla inlägg den 5 november 2008

Av madde - 5 november 2008 16:54

När jag tänker på vissa maträtter,så börjar må illa och kan absolut inte tänka mig att göra detta till middag:kan vara sugen på detta dagen innan och tagit ur det ur frysen,men som idag så kan jag bara inte äta korvstorganoff...går bara inte!vill i-land problem:-)


Så idag fick barnen äta mat ifrån sibylla och så klart så jublade dom glatt i bilen när jag sa detta glädje besked:-)jag åt inget kan inte äta det heller,men jag slapp så ibland mat os och må som en skunk!

mums tyckte barnen!



ska ta och knäppa lite kort på köket:-)

Av madde - 5 november 2008 07:57

Detta illamående kan knäcka mig....blir  ju iallafall bättre men kommer som duster underdagen och som håller i sig en stund!ska hämta ut mera medicin idag på apoteket.

Har fått en sjuk trötthet på dagarna och det är så pass att ögonen vill gå igen på mig,det är ju väldigt passande i mitt jobb:-)


Nu är det färdig druckit med kaffe ifrån den ena dagen till en andra tål jag inte kaffe,hur kan det bli så här?dricker jag kaffe så mår jag illa i timmar efteråt.annars så fungerar det bra och vågen den har gått upp ca 3gram och jag är nöjd:-)men det kan bara smälla till,det är jag livrädd för vill inte bli lika "fläskig" som förra gånegn när jag såg ut som en vandrande flodhäst

flodhäst under vatten

Går in i vecka 11 denna vecka,det känns som tiden små rusar iväg:-)

Nu är jag gravid samtidigt som en tjej som heter therese och vi väntade barn tillsammans förra gången oxå:-)men thereses&albins älskade son vart den vackraste änglabebisen i himlen,men nu ska lucas bli storebror:-)och jag är glad och lycklig för deras skull!


fika väntar!!!


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards