busprinsen

Alla inlägg den 1 november 2008

Av madde - 1 november 2008 17:20

Igår var jag och wilmer på barnsjukhuset och kollade upp wilmers astma&eksem.det  var ingen förändring alls så det blir att fortsätta puffa varje dag morgon&kväll och smörja hela kroppen med mjukgörande!


Wilmer ska nu få remis till örondocktorn p.g.a av hans vaxpropp som inte losnar fast dom har använt maskin så nu blir det nog att söva lilleman för att få bort dom:-(men det måste göras så att han inte får dåligt tal och sådan hög samtals nivå!


Wilmer var så duktig hos docktorn,gjorde allt det han sa!


Vi mätte wilmer och han är nu hela 99cm lång...HJÄLP vad lång han har blivit!!!min lilla pojke

Av madde - 1 november 2008 17:13

Håll i er gott folk.....Nu är det färdigrenoverat för stunden hemma hos oss.nu är ALLT klart!!

Igår när vi kom hem så hade våran underbara snickare köpt en jättefin bukett med blommor och ställt på bordet med ett kort som det stod:Tack för att jag har fått göra erat kök:-)Vilken fin gest!?


Idag har jag och henrik städat i 3 timmar så nu är det fint  här hemma:-)taket vart så himla fint och den nya väggen.....är det någon som är sugen och se hur det vart?


sedan var till bergeforsen på lundecafe på julboa:-)ja ni läste rätt!så vi fikade hemma gjorde lussebullar&peppakakor och julmust*gotti*det var så himla mysigt där!!åk ditt.

Dom hade också antik loppis,så himla mycket fina saker.Vi fick med oss hem en jättefin stol som jag har ställt i sovrummet och det vart kanon fint!


Nu blir det fläskfile med pommes och hemma gjord kantarellsås!


Ida-alltid lika kul att träffa dig:-)


Kramar

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards