busprinsen

Alla inlägg under juni 2009

Av madde - 23 juni 2009 10:42

henrik med sin kusin

hampus skolavslutning

våran huligan

köra bil är skoj!!!!!

jag & min kompis  felix på midsommar på vårbacken

baka är skoj...smaka min goda kaka?

våran prinsessa

trött tös

Av madde - 23 juni 2009 10:23

Nu verkar sommaren äntligen ha kommit!!!


Igår drog jag Astrid till Therese&Alfred och Astrid fick världens finaste klänning&Body!!Vi hade trevligt som vanligt!Det är så himla lättsamt att umgås med therese.VI "tänker" samma liksom!!

Tack för vi fick komma och hälsa på er!Vi syns på torsdag!


Idag kommer min  "sambo" lena och hälsar på,det blir najs det!

nu bjussar jag på lite bilder!!!



Av madde - 19 juni 2009 08:59

Igår kom min bloggvinst som jag vann hos therese www.tostberg.blogg.se

jag vann en UV suflett till vagnen!!

Så himla kul att vinna tycker jag:-)


Idag är det midsommar,vad vi ska hitta på?det står i stjärnorna vi har inga planer.Det är vädret som får bestämma!

men vi ska väl åka till någon midsommarstång:-)


Igår när jag hämtade wilmer på dagis så fick wilmer lämna sommar presenter till hans fröknar och det vart uppskatat:-)men har man bra fröknar så ska dom uppskatas!!för jag lämnar det bästa jag har i deras händer och wilmer trivs och han är trygg där!!


Nu ska jag ta och göra lite nytta


Grattis maria&stefan till eran wilma!!



kramar

Av madde - 18 juni 2009 12:32

igår vart Astrid 2 veckor,tiden bara går.Ta vara på denna tid säger alla men jag säger tiden går för fort:-)

men tiden på dan vi har för oss själva är guld värd.Hon somnar i min famn efter varje mål man kan inte ge för mycket närhet&kärlek!

Det är så kort tid som dom är små.

har problem med blöjor till lill damen,hon har så smala ben så hon bajsar och kissar igenom på sidan på på blöjan:-(

vad använder ni för blöjor till era små fisar?


igår badade astrid för första gången och det var kanske inte kulaste tycket Astrid:-)


kram

Av madde - 16 juni 2009 10:47

Igår var dagen D att vara hemma själv för första gången.Kan säga att det vart lite kaos vid hämtningen på dagis&skola men vi överlevde iallafall:-)

sedan kan man önska att barn kan förstå ordet VÄNTA......men vi överlevde hämtning,middag ja allt innan henrik kom hem*pust*


här kommer lite bilder


wilmer hejar på geten

får en kram

Astrid

pappa&astrid



Igår kväll kom pernilla med familj och astrid fick en jättefin sovpåse ifrån liten jag!TACK så mycket för trevligt besök gumman!!!


Av madde - 14 juni 2009 12:42

När man klev upp i morse och man kollade ut så vart man ju inte på världens bästa humör.......Ösregn och storm!

Efter frukosten så ser vi att ena sidan på wilmers ansikte var alldeles uppsvälld.Så vi fick ringa in och dom fick åka in med wilmer för att kolla vad det var.Tydligen har han blivit biten av nåt kryp som han var överkänslig emot:-(stackars mammas prins!men allt gick bra och dom är på väg hem nu iallafall:-)


Idag får vi besök av Elin med familj www.prinskorven.bloggagratis.se


igår var jag ju själv med barnen och allt gick bra!!!


tack maria för peppande ord!

Av madde - 13 juni 2009 17:17

Igår var vi avslutning i Timrå kyrka,hampus gick ur första klass.Sedan vart det fika hemma hos markus&linda.

Idag har vi städat och henrik har grejat i trädgården han har byggt en mur vart så himla fint.

Imorse slog jag på datorn och till min stora lycka hade jag vunnit en blogg vinst på www.tostberg.blogg.se jag hade vunnit en solsuflett:-)

Vart så himla glad och det blir jättebra till Astrid!


Nu är henrik på spelning och jag är hemma med barnen alldeles själv för första gången......ja får se hur det går vid läggning....


Lillprinsessan sussar söt på örat i soffan och prinsen kollar på film och äter lördags karra.


Av madde - 10 juni 2009 19:50

Idag blir våran lilla prinsessa en vecka....så vi firade dagen med att åka och köpa lite nya kläder till Astrid(hade inte så mycket kläder)mycket är för stort!

Sedan köpte jag lite nya kläder och hör och häpna jag köpte ett par vanliga byxor som jag kom i:-)man kan blir lycklig för mindre!

Astrid är helt underbar och hon luktar otroligt gott vill bara snussa på henne hela tiden och höra hennes andetag emot min hals.Storebror är gullig med astrid och blir väldigt bekymrad när hon är ledsen och över hennes navel(som tur har lossnat nu)det var stora bemmer om den :-)


Ska ladda upp llite nya bilder!!!


kramar

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards