busprinsen

Alla inlägg under mars 2010

Av madde - 31 mars 2010 14:32

Det har Astrid fått på ena ögat och det varar hela tiden och när hon har sovit sitter hela ögat ihop av klett.

  

kletigt öga

 

 

Men busig kan jag vara ändå fast ena ögat inte är i fullt bruk

    

bita i mammas kamera sladd.

 

 

Vi har nu åkt vidare till karlshamn till Henriks syster vi kom hit igår.Kändes konstigt att lämna syster med familj efter 6dagar tillsammans, Eliaz grinade  efter moster och det är ju ett gott tecken iallafall att vi har haft det skoj och mysigt dessa dagar.

 

Snart syns vi igen!!!

 

Här i karlshamn finns det inte än snö gnutta här det full vår men idag är det molnigt och lite regn i luften.

 

Idag kommer mina pojkar.....gud vad saknar dom!

Av madde - 26 mars 2010 19:34

   Nu kommer jag att bomba er med lite bilder härifrån ett soligt jönköping

 

Vi börjar med en bild ifrån tågresen i onsdags!

Kul att åka tåg och efter ett rejält skitlass så somnade jag

 

 

Framme hos min syster med familj och solen visar sig ifrån sin bästa sida

   

syster njuter av solen och kaffet

 

Kajsa vill smaka av kexen (åt upp remsan som har i munnen)

  

     Livia&Eliaz äter första vårfikat ute och allt smakar bättre när det får ätas ute.

Gottigott med smörgås ute.

 

 

Idag har vi varit ute ifrån klockan åtta i morse till klockan fyra i eftermiddag.Vi har varit ute på långprommis,fikat,lekt,fikat.....vi har njutit av det vackra vårvädret.Det har varit strålande sol +16 grader i skuggan. 

Av madde - 25 mars 2010 10:57

   Vi befinner nu hos min syster i jönköping och här är det ett härligt vårväder med +12 grader och sol.Vi har nu varit ute och gått i det härliga vädret.

Så skönt att bara behöva ha tennisskor på fötterna och inte vinteskor,man känner hur solen värmer.

 

 

Astrid tycker det är kul med sina kusiner och kryper efter dom och vill vara med,det är härligt att se.

 

Imorse pratade jag med min prins och han har det så bra hemma hos farmor&farfar men jag saknar han så det värker i mamma hjärtat.Det första han sa när tog telefon luren var att han älskade mig då svämmade mitt mamma hjärta över.

 

Mamma älskar dig prins Wilmer.

  

 

 

Av madde - 24 mars 2010 12:32

Astrid har sovit 5minuter sedan klockan 6 i morse och svaret på det var världens skitlass och odör.Skötbord på tåg var ingen lätt match att hitta och efter mycket letande var det i vagnen längst bort så jag var helt svettig när jag kom tillbacka till min sittplats.

 

Nu har prinsessan somnat och jag sitter nu och försöker njuta av lugnet.

 

en rolig detalj på denna resa är att jag sitter mitt emot babsan

en trevlig prick

 

Av madde - 24 mars 2010 11:15

på väg till min syster och nu har vi passerat gävle och vi har några timmar kvar på tåget.Sonen klev av i hudik och ska vara med farmor&farfar ett par dagar.

Har lite ont i mamma hjärtat att vara utan sin lillkille i så många dagar.

Henrik&jag har ALDRIG varit utan varann i så här många dagar och då har vi varit tillsammans snart i 6år och jag var nära till gråt i morse.Men det ska vara nyttigt att längta:-)

 

Jag verkligen kände att jag ALDRIG vill leva utan henrik och att jag älskar han gränslöst.Det var en skön känsla att känna så det inte var tvärtom:-)

 

Men nu ska jag njuta av att träffa min lillasyster och samtidigt längta i mitt hjärta efter min stora och lilla kärlek!

Av madde - 23 mars 2010 10:52

igår ringde min lillasyster och berättade att man kunde gå in och kolla hur det hade gått med deklarationen.så sagt och gjort med nervösa fingar så knappar jag mig in på skatteverket.

 

Jo det vart en positiv överaskning:-)

 

kul att få tillbacka pengar att kunna göra nåt skoj för och dessa pengar kommer att gå till våran utlandsresa som vi ska göra i höst!

Av madde - 21 mars 2010 19:15

min dator jag fick utav henrik när jag fyllde 30år har astrid pajat så jag har haft henriks dator.Idag kom henrik hem med en ny dator till mig.

 

Tack älskling  

 

Acer Aspire One A150 - Rosa mini PC!

denna vackra!!

Av madde - 20 mars 2010 19:39

När wilmer åkte iväg med moster&kusin så tog jag och astrid en härlig prommis i det vackra vår vädret(henrik jobbade)Astrid somnade i vagnen så när jag kom hem så satt jag ute på verandan och drack kaffe.

  

mamma&dotter

 

 

 

Sedan när familjen var samlad igen så gjorde jag köttfärspaj och en god sallad till.Sedan vart det dax för kvällsprommisen som är min terapi för att klara av vardagen och jag går i vilket väder som HELST!

Wilmer tyckte filmen var bra och allt var spännande men moster hon somnade så filmen var nog riktigt bra  

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards