busprinsen

Alla inlägg under mars 2010

Av madde - 15 mars 2010 09:47

Helgen har varit lugn och skön.......fast på nätterna har det varit katastroff,astrid har varit ledsen och allmänt missnöjd med allt.Så helgens sömn har snittats med 2timmars sömn per natt och som avslutning på helgen så får jag gjordens tandvärk:-(hur j*vla kan det göra?det gör fruktansvärt ONNNNT.

 

Henrik har varit i fjällen och spelat och wilmer har varit hos mormor och haft semester ifrån mamma&pappa.så jag hade en tanke att tanka sömn men som sagt det vart inte så!

 

Men summan av helgen var att den gick fort,ingen sömn men det har varit mysigt ändå att få vara själv hemma.

 

Astrid och mamma på väg ut

  

världens sötaste prinsessa. 

Av madde - 12 mars 2010 21:50

Nyaste inköpet till hemmet vart en lykta som ser ut som en gammal gatlykta.  

sprider fint ljus

 

 

UPDATE: lyktan är köpt på butik Annelie

  

Av madde - 12 mars 2010 21:34

Härliga blåa ögon 

Blink,blink......så får jag som jag vill   

Av madde - 12 mars 2010 21:21

Vänner är inget som växer på träd,vänner får man förtjäna och vårda  

 

Jag och Anki  har kännt varann nu i ca 10år och är en av mina allra bästa vänner.Våra döttrar  skiljer det 3veckor emellan och dom är riktiga bundisar och blir så glada att se varann.Igår kom våra bästisar på besök och astrid fick en bok av emilia och titeln på boken var:EN VÄN FINNS ALLTID VID DIN SIDA! så sant som det  var sagt!

 

  

Astrid med sin nya bok

Lånar ut boken en liten stund....

  

 

Tack tjejer för en trevlig dag

Av madde - 10 mars 2010 11:23

Sonen är på dagis och idag skulle dom åka på utflykt och göra massa skoj som tex åka häst/släde och grilla ute.Sedan efter utflykten som kör dom hem Wilmer(det är på vägen)så det vart lyx att slippa att åka och hämta:-)

 

Nu avnjute jag kaffe kopp nummer 3 för dagen....det lär nog bli n ågra fler innan dagen är slut!

 

Igår var damen på ett argt humör hela eftermiddagen och slut så har man fått eksem i öronen efter allt gnäll och skrik

arg som ett litet bi.....

om jag biter på båda händerna så känns det nog bättre...

och jag vart glad igen:-)

 

 

 

Har rensat kläder idag,herregud vad dom växer.Tyckte det inte var länge sedan som rensade så det blir en tur till Agneta och butikliten   med lite kläder.      

Av madde - 9 mars 2010 12:29

och det är plus grader ute idag med:-)kanske våren är på G nu....hoppas,hoppas!

 

Har ni inhandlat vår kläderna till era kidz?

 

Det har jag gjort iallafall men det ända jag funderar på är vad jag ska ha på Astrids fötter?gummistövlar,skor.....hon kommer inte att gå med krälla runt i leran kommer hon säkerligen att göra:-)

Hur hade ni gjort?

 

så ut och köp vårkläder till era barn innan storlekarna tar slut!

 

Nu ska vi ge oss ut på prommis tänkte jag

kanske inte dröjer allt för länge innan vi får se dessa skönheter......

 

 

Av madde - 8 mars 2010 15:03

tycker Astrid är skoj  

titt ut!

 

 

Idag har det varit en tråkig dag men inget att göra,jo det vardagliga som städa,tvätta och laga mat men utöver det NADA.

Synd bara att det blåser storm ute men lill damen sover ute i vagnen och jag sitter här och sonen leker på sitt rum.Snart börjar middags bestyret sedan blir det prommis:-)  

Av madde - 8 mars 2010 12:13

                                      Mat vecka 10

 

 

 

Måndag: Lövbiffgryta,pasta,sallad

 

Tisdag: Kycklinggryta,ris,sallad

 

Onsdag: rester

 

Torsdag: Fläskfile med svampsås,potatis,sallad

 

Fredag:Köttfärssås,pasta,sallad

 

Lördag: Lax,potatis,limesås

 

Söndag: rester

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards