busprinsen

Direktlänk till inlägg 5 november 2008

illamående

Av madde - 5 november 2008 07:57

Detta illamående kan knäcka mig....blir  ju iallafall bättre men kommer som duster underdagen och som håller i sig en stund!ska hämta ut mera medicin idag på apoteket.

Har fått en sjuk trötthet på dagarna och det är så pass att ögonen vill gå igen på mig,det är ju väldigt passande i mitt jobb:-)


Nu är det färdig druckit med kaffe ifrån den ena dagen till en andra tål jag inte kaffe,hur kan det bli så här?dricker jag kaffe så mår jag illa i timmar efteråt.annars så fungerar det bra och vågen den har gått upp ca 3gram och jag är nöjd:-)men det kan bara smälla till,det är jag livrädd för vill inte bli lika "fläskig" som förra gånegn när jag såg ut som en vandrande flodhäst

flodhäst under vatten

Går in i vecka 11 denna vecka,det känns som tiden små rusar iväg:-)

Nu är jag gravid samtidigt som en tjej som heter therese och vi väntade barn tillsammans förra gången oxå:-)men thereses&albins älskade son vart den vackraste änglabebisen i himlen,men nu ska lucas bli storebror:-)och jag är glad och lycklig för deras skull!


fika väntar!!!


 
 
Theres

Theres

5 november 2008 08:59

Åh vad gulligt skrivet av dig :)
Jag har oxå lagt av med kaffe, kan ta mig en latte någon gång ibland om jag går på fik. Förr kunde jag dricka 5-7 koppar per dag!
Härligt att vågen inte trippar uppåt, visst längtar man efter den där jättestora magen men den kommer garanterat att komma =)
Hoppas du piggnar på dig snart!
Kramar T

http://tostberg.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

5 november 2008 10:26

Ät tabletterna var fjärde timme, då slipper du nog iaf att kräkas!

 
Ingen bild

Pernilla

5 november 2008 12:21

Haaa haaa gumman..
..jag kan lova att du inte såg ut så förra gången & jag kan lova med stor garanti att det inte blir så denna gång heller:)
Puss

 
madde&wilmer

madde&wilmer

5 november 2008 17:02

Therese-tack så mycket!

marie-ja det gör,men du vet en irreterande illamående som stör:-)

Pillan gumman-du är för go:-)love you darling

http://busprinsen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards