busprinsen

Alla inlägg den 9 november 2010

Av madde - 9 november 2010 21:50

När Henrik kom hem idag ifrån jobbet så fick jag detta STORA paket....

 

      

 

Det kommer ifrån ButikAnnelie och vad det innehöll får ni se någon annan dag

 

 

Sov gott

Av madde - 9 november 2010 18:17

L&CO är värt ett besök om man åker till matfors.Linn som äger butiken är otroligt trevlig och hur mycket fina saker som helst.Skulle nog kunna spendera många tusenlappar i den butiken.

 

Lite bilder ifrån butiken

 

      

 

 

Lite smått och gott vart det inhandlat

 

      

ljusbricka          trähjärta           tyg hjärta jag fick av Sanna

 

        

 

 

 

Av madde - 9 november 2010 17:53

Idag så var jag och hälsade på Therese och Sanna kom oxå.Vi hade mycket trevligt och Therese hade bakat en mycket god kladdkaka.Jag syndade för jag har egentligen ett avtal med mig själv att inte äta godsaker på vardagarna men det gick inte att låta bli!

  

Go killen Affe är less på morsans tjat =)

 

Sedan åkte jag och Sanna till L&CO och handlade lite men det kommer i ett eget inlägg.....

 

Mycket trevlig dag har jag haft och detta gör jag om snart!!!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards