busprinsen

Alla inlägg under november 2010

Av madde - 24 november 2010 18:14

Detta blir ett snabbt inlägg för jag är på konferans i stockholm och ska strax iväg på middag!

Lämningen utav barnen gick kanon bra och jag kan erkänna att det var Astrid jag var orolig för hur det skulle gå när jag gick.Men allt gick bra och Astrid har det så bra hemma hos moster och får all uppmärksamhet.Wilmer är hos farmor och har det bra!

 

Vädret ner till storstan var sådär och det var några hemska olyckor efter vägen=(

 

Nu så ska jag göra mig klar för kvällen

Av madde - 23 november 2010 20:10

I Sundsvalls bästa barnbutik Kidstore för att köpa en dop present och när jag var där som kom en leverans ifrån Lundmyr och det var dessa super söta sockor

  

helt underbara

  

Under foten

 

 

Ta gärna en titt i webbshopen på Kidstore för att handla lite julklappar eller så besöker ni den fysiska butiken på Storgatan 1.

 

           kidstore.se

Av madde - 23 november 2010 08:23

Det var väl roligt HURRA!!

 

DEt tycker iallafall jag och barnen=)Ska det vara vinter så ska det vara massor utav snö.Men det som stör mig allra mest om jag ska klaga på vintern så är det dom som inte kan köra bil om det är snö på vägen,jag kan bli galen rent utsagt!!!

Man nästan kan se när man passerar bilen hur svettan lackar fram i deras pannor.Jag står fast vid kan man inte köra bil när det är vinter så ska man stanna hemma eller ta något annat färdmedel för att komma till jobbet.

 

Slut från mig

Av madde - 22 november 2010 20:16

Har precis bakat en sats med kanelbullar och sedan åkte jag med alla bullarna till E-L som hade gjort en beställning på lite bullar.Willes kommentar (E-L son) när han smakade på bullarna var att det var dom goaste bullarna han någonsin hade smakat =)

Bättre betyg kan man ju inte få!

 

Nu sitter jag trött här i soffan och magen kurrar efter något gott.....

 

Nu ska jag rota lite i skafferiet efter nåt smarrigt och jag beklagar mitt dåliga bloggande idag men jag kommer tillbacka snart med ny energi

 

 

 

Av madde - 21 november 2010 22:13

Astrid har den senaste tiden börjat sagt till när hon har gjort det stora och när hon ska "göra" det!

Nu har hon börjat intressera sig för toaletten så idag frågade vi Astrid om hon vill gå på toaletten och lilldamen stegade direkt till toaletten och började dra i blöjan =)

 

  

Lilldamen

 

 

(urs och fyyyyy för vårat gräsliga badrum,men tids nog blir det renoverat där oxå allt har sin tid och behöver inte ske NU!)

 

Resultatet på toaletten:Nada

Av madde - 21 november 2010 20:40

Har vi hunnit med idag och vi började dagen med frukost sedan drog iväg och storhandlade.

    

Hoppborg fanns det oxå som man kunde leka i en stund.Astrid var super arg när vi skulle lämna hoppborgen.

Sedan har vi....

*Städat

*Tvättat

*bytt gardiner

*Åkt tillåtervinningen

*Bakat

    

Av madde - 20 november 2010 17:43

Idag har vi varit till Skärgårdspensionatet där våran bröllopsfest kommer att hållas!

Vi har pratat igenom menyn och dryck till festen och vi känner oss mycket nöjda vad menyn kommer att innerhålla.Vi  vet att vi är ute i mycket god tid men heller det än att stressa på slutet när man ändå kommer att vara stressad för många andra saker=)

 

När man är ute i mycket god tid så hinner ju inte lokal,frisör och andra viktiga ting hinna bli uppbokad.Så våra planering har vi kommit mycket långt med....

 

*Lokal

*Mat&dryck

*frisören är bokad

*Tärna,bestman,toastmaster&toastmadam är klara

*Vem som ska smycka lokalen

*Färgerna på bröllopet

*Prästen

 

 

Men det är inbjudningskorten som jag går bet på så har ni några bra förslag så hojta till.Dom ska vara i Gammeldax stil så skriv gärna om ni hittar någon bra sida!

 

 

 

 

 

 

Av madde - 19 november 2010 20:19

Har nu i kväll varit på sminkkurs på salong Sagolik i Timrå.Det var Vicktoria som sminkade mig och jag vart otroligt nöjd.Jag kan varmt rekomendera ett besök på sagolik.Sedan har dom ett jättefint utbud av kläder till ett mycket bra pris.När man kommer till Sagolik kan man bli stylad ifrån topp till tå.

      

Bilder ifrån salongen och halsbandet vart en liten favorit.Jag kom därifrån med lite nya kläder.....

  

Ny sminkad mamma med lite nya kläder

 

 

Nu: VIN

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards