busprinsen

Alla inlägg under november 2010

Av madde - 7 november 2010 21:01

Idag när vi var och handlade så hittade jag denna fina diskhanduk

 

  

lite gammeldax stil på denna

  

 Använder den som en duk.

 

Sedan så hoppade några lussekatter ned i påsen som jag sedan fikade när jag kom.Herregud nu längtar jag till julen.....

  

Av madde - 7 november 2010 20:18

Gud vad jag älskar lukten av nybakade bullar och det är den lukten som är i vårat hem just nu.Jag och mäster bagaren Wilmer tog och bakade ett lass med bullar och det är ju ingen konst att baka när man har en liten mäster bagare här hemma!

 

  

Mammas bagare

  

smöra,smöra liten kaka

  

Härliga nygräddade bullar....

Av madde - 6 november 2010 20:01

Som sagt så var ju jag och E-L på IKEA och skulle handla möbler.Vi hade mycket skoj och många skratt vart det innan alla bord och stolar var på plats på vagnen.

 

  

Detta är JAG som försöker dra en bordskiva som bara vägde 53kg....tillslut så ligger jag bara och skrattar för jag orkar inte rubba skivan en millimeter.

 

SEdan när jag kom så skulle prinsen på 4årskalas hos sin dagis kompis Albin och det var en mycket glad kille som åkte på kalas.

  

Glad kille som är kalas fin!!!

 

 

Av madde - 6 november 2010 14:57

Sov varma barn kröp ned i sängen i morse....

 

  

 

Det är mysigt en stund men sedan har jag inte riktigt ro att ligga kvar och att det blir så sjukt varmt:)

Men mysigt är det!!!!

 

 

Sedan efter frukost så delade vi upp oss.Jag och E-L åkte på birsta för att handla möbler och Henrik åkte och fixade andra saker.

Men lilldonnan skulle ha med sig handväskan när hon skulle åka med pappa på ärenden.

  

 

 

Av madde - 5 november 2010 19:41

Vackraste prinsessan i hela världen

 

  

 

 

Pssssst kläderna som jag vissade i ett inlägg igår ligger nu i barnens garderob.

Av madde - 5 november 2010 19:12

Idag var vi lediga ifrån dagis och jobb,det var så skönt att bara ta det lungt på morgonen och fika i lugn och ro.Sedan fick vi fint främmande av Sanna vi fikade och surrade om allt möjligt.

Vi kollade runt på internet på inbjudningskort till bröllopet och jag hittade inget som jag fastnade för alls!

 

Kan ni hjälpa mig med några bra internet sidor med fina inbjudningskort?

 

Denna fina blomma fick jag söta Sanna

  

 

Roligt att du kom Sanna och TACK för all hjälp!

 

 

Av madde - 4 november 2010 20:39

Nu ikväll var jag iväg på Birsta för att träffa min goda vän Jennie.Vi fönster shoppade och avslutade med två stora koppar kaffe och massa surr.

 

Dessa kläder måste bara få flytta in i Astids garderob

 

Denna fina kommer ifrån kappahl kostar 149:-

Ifrån Kappahl kostar 129:-

Denna söta väska 99:-

 

Jag vart helt kär så dessa gobitar måste bara flytta in i Astrids garderob.Till Wilmer hittade jag en jättefin tröja ifrån polarnopyret.

  

Detta fina tryck kom 2006 så detta är verkligen en favorit i repris.Vi hade detta tryck på body och byxa när wilmer var bebis.

 

Tack Jennie för en mysig kväll på Birsta

 

 

Av madde - 3 november 2010 19:33

ÅÅÅ s¨å skönt att det löste sig med tapeten till sovrummet.Tapetrullen kommer på fredag och på måndag börjar arbetet att upp tapeten:)och det Granlunds måleri som sätta upp tapeten.Jag längtar tills den sitter på plats!!

 

Vi har nu suttit med gästlistan till bröllopet och vi är nöjda med antalet gäster och det är gäster som betyder mycket för oss.Så nu är det bara att beställa inbjudningskorten.

 

Vill ni vara gulliga att tipsa mig om olika sidor som har fina inbjudningskort?

 

 

Nu-Ett glas vin och filmen

 

 

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards