busprinsen

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av madde - 22 augusti 2008 20:29

Imorgon blir det målning utav baksidan AV HUSET!

Är glad för mina kära vän,är så glad för eran skull att detta kommer att bli bra till veckan och sedan är det bara att blicka framåt!


när vi hämtade våran älskade prins hemma hos mormor&morfar vart han så himla glad att se oss,fick både kramen och pussen som wilmer säger:-)

Sedan vart det att hämta våran nya matta som vi har köpt på boom(vart super fint)

Hämtade ut mitt pass och där fick man dagens gap flabb


nu blir det film !!!

Av madde - 22 augusti 2008 10:18

Det bästa man för utom sina barn är sina kompisar och dom ska man vårda ömt och finnas till hands för i vått och torrt!

När kanske pokjvännen/flickvännen försvinner så finns alltid kompisarna kvar!

Nu finns jag för en vän som betyder otroligt mycket för mig och är som en syster för mig.Älskar dig vännen och jag finns för dig nu och för alltid!!


LOVE!!!


                                   V Ä N S K A P Vänskap är ingenting man får den blir till som en gåva att vårda som ett smycke ovärderligt. Vänskap är trygghet, omtanke när dagen blir svår ger ro i oro, tänder ljus i mörker. Vänskap kräver inte den ges frivilligt utan baktankar giv din vänskap som gåva och du finner glädjen.

© Ann-Marie Abrahamsson

Av madde - 22 augusti 2008 07:18

Imorse var det riktiga höstvindar ute..burrrrr!!

Nu är det ny arbetsdag och sedan hämta lillen hos mormor:-)

Igår hade jag gangstar party och det gíck jättebra:-) www.gangstar.se

nu är dret kaffe ochsedan ut i bilen!!


ha en bra dag alla som läser!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards