busprinsen

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av madde - 15 augusti 2008 20:45

ja nu ahde alla fodral till soffan torkat så ny var det bara att sätta tillbacka dom...ja tjena!

vad tror ni händer med ena fodralet till sitt dynan?!när jag hade trätt på hela skiten och stängt dragkedjan så händer som inte får hända.Hela dragkedjan går upp och går sönder,tror ni att jag räknade till 1000 många gånger!!!!!


Vi har nu varit på selånger marknad,jo jag gillar människor men inte så att man inte kan rör sig plus att man har en 2åring i vagnen som inte vill sitta där ska bara upp,kletar klubba på allt och alla,blir rädd för ballonger,rymmer på tivolit.....så jag kan säga att jag pustade ut när jag satt i bilen och på väg hem!!


Nu blir det film och gotta!!

Av madde - 15 augusti 2008 15:19

Idag jobbade jag till klockan 12 sedan bar det hem och började storstäda.fick världens ryck och tog bort överdragen på soffan så nu får man hoppas att man får tillbacka dom:-)men jag hoppas att dom blir frächa och fina.mycket klet i soffan:-(

Så nu sitter jag och tar det lungt efter denna städ runda:-)sitter och funderAR på vad man ska äta till middag!


imorgon ska vi på 2årskalas hos gosproppen isak!!sedan får man se om det blir nån tur på selångermarknad!vad ska ni göra i helgen då??


POK

Av madde - 15 augusti 2008 07:13

Trodde att jag skulle svimman när klockan ringde i morse och det var dax att stiga upp,men när jag kollade ut och såg solen så vart jag glad och tänkte nu är det helg och bara massa mys!


Igår kväll satt jag och skicakde mina ordrar till gangstar www.gangstar.se

så vart det lite beställt till prinsen oxå:-)

Nu sitter man på jobbet med en kopp kaffe och kollar vad man ska göra idag!Är egentligen ledig på fredagar men nu har vi så mycket jobb så då få man passa på!!

Ikväll kommer min lill plutt hem,urs vadjag längtar efter han!!


Ha en toppen dag mina vänner!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards