busprinsen

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av madde - 6 augusti 2008 15:39

Utsikten i från restaurangen på skatan

Kall öl

Bada med kläderna på

Tjockaste katten jag sett

Kissen smaka klubba

Härligt rum på pensionatet på Skatan


Himla mysigt hade vi massa rökta räkor,vin och härligt väder!

Av madde - 6 augusti 2008 15:00

ja nu har man varit hos frissan i 2½ timme,så himla underbart!

som jag skrev förrut så har jag världens bästa frissa!

ska lägga upp bild så ni får se hur det blev!!


När jag kom hem så säger Wilmer-fina mamma i håret:-)mammas prins!!!

Henrik(sambon)Ny tjej igen:-)det har jag varje månad:-)

Nu är det sysslor hemma som står på schemat!

Imorgon drar vi till stockholm*Längtar*ska bli dunder mysigt!


//ny frissad

Av madde - 6 augusti 2008 10:41

Tack så mycket Therese för din kommentar!!!


finns det det nåt härligare än att dricka kaffe på verandan


sonen rymmer......

Av madde - 6 augusti 2008 09:24

Therese-Klart du kan handla åt dina syskon barn:-)höstkollektionen släpps på måndag,gå in och kolla så hojta vad du vill handla!eller så ordnar du ett homeparty hemma hos dig:-)



jag höll på att få en chock när jag vaknade i morse och kollade på klockan 08.30 vaknade jag!!!!!!!kanske karln i huset hade lite dåligt samvete efter igår:-)har nu ätis frukost och dragit en runda med snabbeldraken!


Ska bli så himla mysigt att få gå till frissan och bara bli ompysslad!

Nu är det ut i trädgården som gäller!


///trädgårds monster

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards