busprinsen

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Vad är det med folk

Av madde - 31 oktober 2009 20:53

Först vill jag TACKA för alla fina kommentarer när det hemska hände med Astrid.Det värmer i hjärtat ska ni veta alla fina vänner.

Men så ska det komma en kommentar som är uttryckligen "jag veta bäst" blir så himla less på dessa människor.Ja Wilmer var komjölkallergisk när han var liten och VAD är det som säger att Astrid måste bli allergisk?!

Bara för att ena barnet är allergisk så behöver inte syskonet bli allergisk,det är bara kolla på mina syskon

storasyster-ej allergisk

jag mellansyster-ej allergisk

lillasyster-allergisk

 

så vad är det som säger att bara för att ena barnet är allergisk så ska ALLA syskon vara allergisk.

 

tack för ordet!!!!

 
 
Ingen bild

Marie

1 november 2009 09:48

Läste i din blogg nu om kommentarer, hoppas du inte tog illa upp av min kommentar.
Det enda jag menade var att du och jag satt och chattade på facebook en gång då ni hade det jättejobbigt med Astrids mage, jag tipsade då om allt vi försökt göra med Julias mage som fortfarnade krånglar trots allt vi försökt, men nu har dom iaf funnit felet hon har hypotyeros fel på sköldkörteln.
Men det första alla läkare sa till mig då Julia hade problem var att vi skulle ta bort alla mjölkprodukter inkl sojaprdoukter, även fast jag bara ammade henne, med Julia märkte vi inte någon skillnad hon skrek lika mycket ändå och sov som en kratta.
Men minns att jag tipsade dig om flertalet tips vi fått från både läkare och icke sjukvårdskunniga.
Nu vet jag inte om du provade mjölkfritt och sojafritt efter vi hade pratat för oftast får man 100 000 olika förslag hur man kan tänkas göra då man har ett barn som inte mår bra!
Men menade så klart aldrig att JAG VET BÄST, tvärtom!!
Men trots hennes allergi så måste det vara skönt att ni hittat vad det är som gjort henne missnöjd?
Så kände iaf vi med Julia då vi efter 4år nu fått reda på orsaken till hennes problem, man vill aldrig att ens barn ska ha något "fel" men det är ännu mer frusterande då man VET att det är något som är fel men man kan inte sätt fingret på det!

 
Sanna

Sanna

1 november 2009 10:00

Ja folk är ju som de är, inget att bry sig i. Du är hur som helst världens bästa mamma till dina barn. Du vet ju iaf vad som är bäst för dem. Å du gör ju allt för att de ska ha det bra. Hoppas Ni mår bättre o att lillskruttan kryat på sig..
Kram från oss

http://hemmaiosterlo.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

1 november 2009 21:45

Sanna:Håller med dig i allt, så var absolut inte så jag menade.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards