busprinsen

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av madde - 14 oktober 2009 08:33

Nu har jag precis kommit hem ifrån dagis och slog på datorn och ska läsa mina mail.Där ibland alla mail så har jag fått en inbjudan.Gud vad glad jag vart på denna sjukdoms onsdag!!

Jag till och med fick fram ett smile och mina ögon förvandlades ifrån kines ögon till vanliga glada ögon(ja med stora mörka påsar under ögonen).TACKAR ödmjukast

Nu känns iallafall min dag LiTE räddad.


Nu-grinig A

Av madde - 14 oktober 2009 08:19

JA det är förnamnet vad jag är nu kan jag säga er.NU är det 2 natten utan sömn och då har hon inte varit vidare nöjd på dan heller.Men i natt har detta slagit rekord i SKRIK maraton ifrån lilldamen hon har princip skrikit hela natten.Jag sov ifrån 05.20-06.00 det var ju iallafall 40 minuter.

Hon mår inte bra näsan rinner och hon nyser hela tiden och gnuggar sina små ögon hela tiden.Hon har nog fått förkylningen som jag har haft i helgen.STACKARS lill hjärtat.


Ja nu är det bara att ta nya tag för att få denna dag att fungera.


Har nu inte bloggat sedan i söndags men det har varit lite mycket dom senaste dagarna


Söndags-gangstar party i stöde


Måndags-massa saker att fixa på dagen och på kvällen gangstar party


Tisdag-Grining A+besök på sjukhuset(för mig)


Nu vaknar A.....

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards