busprinsen

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av madde - 9 oktober 2009 20:54

Ja här sitter jag i min ensamhet dom andra i familjen är i hudik,ja Astrid är´ju hemma men hon sussar gott på lillörat.

Har fått nåt tjall på halsen det låter som jag druckit en flaska wiskhey men det största plusset denna kväll är att jag inte har nån tandvärk det finns bara ett ord för det JIPPI.

 

Min sötnött ringde och sa godnatt och dom finnaste orden man kan höra som mamma-jag älskar dig mamma...jättemycket puss,puss.DEt värmer så långt in i hjärtgropen

 


ett välskapt knyte i min famn.
Så fin och så ljuvlig,
i kärlek vi valde ditt namn.
Som en gåva du kom till oss,
som ett mirakel finns du i våra liv.
Vi har följt dig
och sett hur du tagit dina första små kliv.

Inget ger oss en så stor glädje som du.
Och just nu finner du
så mycket skoj i boken om Nalle Puh.
Den lunkar du nöjt omkring med här i vårt hus.
Du ler, skrattar och strålar som ett ljus.
Med iver du pekar, ler och säger där.
Du ska veta att vi håller dig så kär.
Ibland ramlar du och gråter, då får vi omfamna och trösta.
Att få ha dig i famnen är för oss det allra största.

 

Barn är en gåva!!!!


Av madde - 9 oktober 2009 12:17

Herregud vad hemskt det är att ha ont i tänderna.Jag har haft en väldans otur sedan jag fick barn,det ena har avlöst det andra och nu är det dax igen.Detta tandonda kommer att sluta med rotfyllning=DYRT.

Ja man kan hoppas att detta tandproblem sedan är borta för ALLTID.

Tur att Morfar(min pappa) kunde komma och passa Wilmer så jag slapp dra med mig båda barnen till Tandis.

Nu sitter jag med bedövad mun och försöker slörpa i mig en kopp kaffe skulle behöva sugrör:-)

 

Ja som sagt att gå till tandläkarn är ingen billig historia och då är det ju tur att man går på mammapenning*läs ironi*.

 

 

Bjuder på en liten bild ifrån igårkväll när A busar med pappa och en morgon bild på prinsessan i huset.

     ser ni lillmagen som hönger över byxkanten:-)?

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards