busprinsen

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av madde - 29 oktober 2009 22:39

Nordljus - En butik - En livsstil gå in och bara sug in all inspration.

Av madde - 29 oktober 2009 12:51

Igår hände nåt  hemskt med våran prinsessa.

Jag skulle iväg och ha gangstar party och henrik jobbade,farmor och farfar var hos oss men det var fullt ös med sy gardiner och så var wilmer hemma.Så E-L vara barnvakt åt A och jag hade köpt ersättning åt Astrid så hon skulle klara sig den stunden jag var borta(orkade inte pumpa)


Jag ammar astrid, sedan åker jag ditt jag ska partyt jag hinner packa upp kläderna sedan kommer telefon samtalet man inte vill ha,Astrid tålde inte ersättningen så på bara 2minuter var det ett faktum hon vart jätte dålig.Svårt att andas,sväller,utslag....E-l reagerar supersnabbt får A att kräkas.Jag kör fort till E-L och vi åker ambulans till sjukhuset.


Astrid syresätter sig lite dåligt så vi blir kvar ett par timmar.Men tack vare E-L snabba insatts så gick allt bra.

När jag åkte ifrån partyt så hann jag tänka tusen tankar,grinade och skakade i bilen och jag ville bara vara framme hos min lilla prinsessa.


Tack till världens Bästa E-L och till farmor&farfar som tog med sig Wilmer till hudik.

 

Ett stort Tack till Therese för dina tröstande ord


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards