busprinsen

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av madde - 20 oktober 2009 19:59

ja dagen har gått i pysslens tecken.

Kransarna som jag köpte har kommit på plats och vart jättefint,satt upp vimpeln på wilmers rum och pysslat på i köket.Har knäppt kort så ni ska få se hur det blev!!


Idag när jag skulle dra in vagnen igenom balkong dörren och jag skulle stänga så ska jag ha så förjävla bråttom så jag hinner inte få undan foten och jag bokstavligen skrapade av allt skin på hälsenan......ja jag lav mig bubbelvikt och räknade till 100000000.

 

 

Bilderna på pysslet får ni se i mörra

 

slut från mig

Av madde - 20 oktober 2009 10:53

Igår var jag på stan med min sötaste pernilla alias polly.ja det hände mycket skoj under denna stads tripp tex vi vart intervjuad om varför vi hade valt just det namnet till vårat barn.Tills Astrid började gråta och jag sa A namn för Pernilla pratade ju om hennes dotter Tuva.....snacka dom vart alldeles lång i ansiktet.Dom trodde det var Tuva som låg i vagnen och jag och Pernilla var hennes föräldrar:-)

 

Det vart lite handlat för min del:

 

, 236455  , 217091 på kappahl ifrån deras nya serie


sedan var vi på toddler.


där var vart ett par nya nova star byxor och vimpel till Wilmer rum


Sedan avslutade vi ¨på Butik Annelie och där jobbar nog världens trevligaste tjej Johanna!!!

man blir glad av att bara se johanna,du är en riktig glädje spridare.

där vart det handlat 2st kransar som jag ska hänga på stolarna i köket,1st nytt doft ljus och lite små pyssel.jag kan erkänna att jag kommer ALDRIG ut ur denna butik med nåt i händerna....


Sedan när vi skulle åka hem till pernilla så gick jag fram till fel bil och försökte få upp dörrarna..tills jag insåg att jag stog och försökte få upp en opel(vi har peugot) när jag tillslut hittade rätt på min bil så hade jag fått en P-bot....ja var är en bal på slottet.

Vi avslutade denna underbara dag hemma hos pernilla med god mat!!!


Tack älskade vän för en helt underbar dag!!


slut från mig

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards