busprinsen

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av madde - 6 oktober 2009 21:51

Nu blåser det STORM ute,det låter som rutorna på huset ska lossna och regnet öser ned.Det var tur att jag hann ut på min kvälls prommis innan detta väder började.

 

Nu sover båda barnen i våran säng,Wilmer ligger och snarkar som en hel karl.

Wilmer har vaknat och drömt mardrömmar flera gånder denna kväll.Man kommer ju ihåg själv som liten när man hade mardrömmar och vaknade livrädd och vågade knappt kliva ur sängen för att tassa till mamma för man var rädd att bli "tagen" av nåt!!!

 

 

Av madde - 6 oktober 2009 17:27

Detta med att vara 2barnsmamma är så mysigt och kärleksfullt.När jag ser wilmer gullar och pratar med AStrid så värmer det så himla mycket i mamma hjärtat.

Men kan erkänna att jämt vara mamma är inte skoj alla gånger när man vill slita sitt hår,stampa i golvet och skrika rakt ut.

Då är det tur att samlar dom goa stunderna i "bank" som man kan plocka fram när man känner sig som tjat kärring.

 

idag har wilmer varit hemma och myst med mamma och vi tog härlig prommis med Maria&Emilia och barnen vart så himla glad att se varandra.

 

Hur många % jobbar ni som har barn?

 

Jag personligen jobbade inte heltid när jag jobbade,jag jobbade 85%.Jag vill inte att mitt barn ska vara på dagis ifrån morgon till kväll 5dagar i veckan(nu vet jag att ALLA inte kan detta så ta inte illa upp)

så mitt barn kom på dagis 7.30-15 och fredagar till klockan 14.

 

Nu-grinig A

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards