busprinsen

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av madde - 31 oktober 2009 21:06

            

                        


            Jag tävlar om en valfri mössa från Lillanstrolltyg i Busprinsensblogg
           
                                  Var med här du också"


    Alla kan vara med i denna tävling, även du utan egen blogg.
    Det enda du behöver göra är att gå in på Lillans Trolltyg och titta vad du vad du
    har för favoritplagg på hennes sida.
    För att få 1 lott: Lämna en kommentar i detta inlägg, där du skriver vad du gillar
    bäst.
    För att få 2 lotter: Kopiera bilden och texten ovanför, publicera i din egen blogg
    samt lämna ytterligare en kommentar här med länken till din blogg.


    Glöm inte att lämna er mailadress samt namn så att jag kan kontakta vinnaren!


                         Tävlingen avslutas:8/11-09 klockan:20.00

Av madde - 31 oktober 2009 20:53

Först vill jag TACKA för alla fina kommentarer när det hemska hände med Astrid.Det värmer i hjärtat ska ni veta alla fina vänner.

Men så ska det komma en kommentar som är uttryckligen "jag veta bäst" blir så himla less på dessa människor.Ja Wilmer var komjölkallergisk när han var liten och VAD är det som säger att Astrid måste bli allergisk?!

Bara för att ena barnet är allergisk så behöver inte syskonet bli allergisk,det är bara kolla på mina syskon

storasyster-ej allergisk

jag mellansyster-ej allergisk

lillasyster-allergisk

 

så vad är det som säger att bara för att ena barnet är allergisk så ska ALLA syskon vara allergisk.

 

tack för ordet!!!!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards