busprinsen

Alla inlägg den 30 september 2010

Av madde - 30 september 2010 14:25

               kidstore.se

 Om vi får 600 Kidstore fans på våran kidstore sida på facebook innan klockan 22 på söndagen den 3/10-2010.

Så kommer vi att lotta ut ett varmt "Vinterpaket"

med innehåll:


*Åkpåse ifrån UJ Mountain buggy ( färg silver / röd)
*Vantar och tossor ifrån finska REIMA ( färg vit / marin)

* "Rånarluva" ifrån LUNDMYR of sweden.

(Värde på detta paket 1636:- )

För att vara med i den här tävlingen: Skriv att du har föreslagit detta för dina vänner i rutan för kommentarer och att vännerna trycker på "GILLA"
.
Kopiera gärna detta och lägg upp din facebook sida eller blogg.

LYCKA till önskar vi kidstore.se

Av madde - 30 september 2010 14:09

Efter jag lämnade barnen på dagis så bar det iväg till stan för att göra lite jobb och lite annat skoj.Men innan jag kunde åka hem så var jag bara tvungen att titta in på allra bästa inredningsbutik

Butik Annelie för att handla lite lull lull hem och detta kom jag hem med:

     

 

*Gjutjärns ljusstake

*Blomma i kruka

*ljuslykta

*ljus

*en fattigmanssilver kula (ej på bild)

 

Alltid lika trevligt att gå in i den butiken och man blir så glad och det största plusset är absolut den proffsiga och trevliga personalen.

 

 

Ikväll ska jag på inrednings party och det ska bli skoj vi får se om man kommer hem med nåt nytt :)

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards