busprinsen

Alla inlägg den 27 september 2010

Av madde - 27 september 2010 17:55

Idag har jag varit på Barnens förskola och lagat mat och jag bjöd barn och personal på Korvstroganoff och ris.Kan tillägga att all mat tog slut!

  

Såhär hittade jag dottern vid hämtning!

 

 

 

Av madde - 27 september 2010 14:13

Ifredags var barnen och jag lediga så när pappan i familjen slutade så var vi på kina och åt.

    

Barn+Restaurang=kaos

Men vi fick i oss maten alla fyra så alla var mätta och nöjda när vi åkte hem och fortsatte fredagsmyset.

 

Lördags

 

Var vi på hemma mässan en snabbis och Anna på Kidstore ställde ut.Men det var synd att willy i från bygglov inte var där på lördagen utan bara på söndagen,men det fans ingen info om detta så det var lite tråkigt.

Wilmer valde sedan att åka till mormor och sova över där och vi åkte hem till Anki och peter för att äta lite gott och dricka vin.Nöjda och glada åkte vi hem till sörberge.

 

Söndag

 

Städa,handla,tvätta och göra höst ute i trädgården gick hela söndagen åt.

Jag älskar verkligen helgen för då kan man bara vara och njuta att man är lite ledig.

 

Bilder mina nya loppisfynd

 

 

 

Nya loppis duken,visst är den fin?

 

  

   

Salt burken som jag köpte på Erikshjälpen

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards