busprinsen

Alla inlägg den 13 september 2010

Av madde - 13 september 2010 20:45

Idag var den stora dagen här att skola in Astrid på dagis.

Men jag har mina barn på världens bästa förskola så jag var inte nervös för jag kände ju fröknarna och för den delen så gör ju Astrid det oxå efter alla gånger vid lämning och hämtning av Wilmer.

 

  

På väg till dagis.

 

Barnen var ute när vi kom och Astrid gick runt och tittade och var i sandlådan. Efter en stund så jag jag och inskolningsfröken in för att prata igenom Astrid allergi och medicin. På barnens förskola är dom så himla mån att barnen ska trivas och dom ser till alla BARN behov hela tiden och det uppskatar vi som föräldrar.

  

leka lite med leksakerna är skoj

 

Sedan åkte vi hem efter lunchen och Astrid somnade som en stock på vägen hem. Det var barnens farmor&farfar som hämtade oss på förskolan för dom hade varit med Wilmer på sjukhuset för han hade fått en infektion i röret i örat efter allt bad utomlands. Så med öronsalva och pencilin så ska detta bli bra.

 

Tack farmor&farfar för all hjälp idag!

Av madde - 13 september 2010 20:34

Nu kommer lite bilder ifrån Turkiet men digitalkameran är slut på batteri så jag ska bara ladda den så kommer det mera kort,nu blir det kort ifrån mobilen

 

Lite bilder ifrån våran härliga semester i underbara Side

 

Jag och Astrid (våran lägenhet i bakgrunden)

 

  

  

Pappa och son

 

 

  

Min finaste prins

 

 

 

Mamman i familjen

 

 

     

Svettig dotter på mini disco

 

Mera bilder kommer snart!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards