busprinsen

Alla inlägg den 29 september 2010

Av madde - 29 september 2010 19:36

Idag har det varit en toppen dag med massa glada överaskningar och glada besked. Lunchen vart jag bjuden av en fin vän så dagen har gått i ett positivt tecken.

 

Jag handlade en del kläder till Wilmer idag

 

Nova Star jacka sweat grå Nova Star byxor sweat gråNova Star Striped T green tröja randig

 

Kläderna köpte jag på kidstore.se

Idag är det sista dagen med frakfritt i webbshopen.Jag kan tipsa om en tävling med samarbete med Kidstore och den hittar ni HÄR!

Av madde - 29 september 2010 08:05

Jag börjar denna onsdag med att TACKA Therese för hjälpen med bloggen och den vart så fin.

 

Igår kväll var jag och träffade min kära vän Pernilla och vi började med en fika för att sedan börja jakten med hitta det bästa pappret till inbjudningskorten till vårat bröllop.Så lite pyssel till korten hittade vi oxå och jag tror och hoppas att det ska bli fint.

 

När jag kom hem så vart det bara att slå sig ned i soffan och njuta lugnet.

 

Pernilla tack för en mysig kvälls date <3

 

Idag vaknade man till solen och det är ju skönt men det är kallt ute och vintern närmar sig med stormsteg......Jag kan erkänna jag är en riktig sommar människa och tycker att efter julen har varit så kan det bli vår och sommar :)

 

Har ni handlat vinterkläder till era barn?

 

Nu:kaffe

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards