busprinsen

Alla inlägg den 15 september 2010

Av madde - 15 september 2010 20:18

Jag och min mamma var på invigning på Sagolik för dom har börjat att sälja kläder och det fanns hur mycket fint som helst. Jag hittade världens snyggaste pälsjacka´med knyttning i midjan. Så nu får jag hoppas att tomten hör min önskan:)

Vi hade det jätte trevligt och det bjöds på snittar och vin.

 

  

fullt med köp sugna människor

    

 

 

Sedan kom det limo med modeller som hade modevisning.

  

halva limon fick plats på bild:)

    

 

  

Ny frissad mamma av världens bästa Eva-lena på Sagolik

 

 

Lycka till Vicktoria på Sagolik

Av madde - 15 september 2010 20:06

När jag satt och drack min kaffe och Astrid låg ute i vagnen och sov så ringde telefonen och det var dagis. Wilmer hade fått ett trädockskåp över sin näsa ifrån hög höjd så det hade blivit ett rejält jack i näsan och 1cm stor skinbit hängde ifrån näsan.

 

Så det vart vårdcentralen och tejpa och nu får vi och hoppas att skinbiten läcker ihop så det inte blir så ärrigt och fullt.

  

Av madde - 15 september 2010 13:24

Astrid är jätteduktig på förskolan. Hon äter mat,leker ute och grejar på inne med dockorna.Vi går hem efter lunch och hon somnar på engång i bilen så det är bara att lägga ut henne i vagnen när vi kommer hem. Wilmer hämtar vi efter mellanmål så han får lite mera lektid och han skulle nog inte vara så nöjd att få gå hem efter lunch.

 

Igår kom våra kära vänner Anki&Emilia på besök och dom grattade mig i efterskott och fick en jättefin kruka som Anki hade planterat ute blommor i så den pryder nu trappan ute.

     här ser ni ängeln jag fick

 

 

 

 

 

    

På väg till förskolan

    

Astrid ute på förskolan

 

Bästa kompisarna

 

Tack kära underbara vänner för att ni kom och hälsade på oss  

Av madde - 15 september 2010 12:33

Här kommer lite mera bilder ifrån våran Turkiet resa.

 

  

Bus kille vid frukosten

      

Wilmer,Felix och Astrid väntar på att lollo&bernie ska komma

  

Gott med frukt

  

Man blir trött av att bada hela dagarna

  

Några mojito vart det!

Jag och Astrid inne i Side

   

Henrik och wilmer i side

Wilmer och sin "kompis" som han kallade denna kille

       

wilmer med sina största favoriter,ser ni puss munnen som han ger till Bernie? (på den första bilden)

Har ni sett Astrids tvilling själ?  

 Anna som flickan heter kommer ifrån Norge och är precis 1åräldre än Astrid.Folk trodde dom var syskon:)

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards