busprinsen

Alla inlägg den 29 september 2009

Av madde - 29 september 2009 10:40

BURRRR vad kallt det var ute idag.NU är det höst och sedan kommer vintern som inte är min stora favorit.JAG älskar sommaren.Snön kan komma till december och sedan kan det bli vår och sommar:-)

 

bjuder på en härlig bild på våran prinsessa  

Av madde - 29 september 2009 10:33

gårdagen var det mycket på mitt schema.Först var jag på uppföljnings samtal på sjukhuset om förlossningen med Astrid.TACK jenny för all hjälp och stötning under graviditeten och förlossningen med AStrid.

 

Sedan bar det av till stan för att träffa Lina&Vide vi tog en lunch och små pratade om lite allt möjligt:-)SEdan var jag in på min favorit butik,butik Annelie och där lånade jag hem dekoration till Astrids dop TACK så hemskt mycket!!

 

Var sedan en snabbis på birsta med resten av min familj och vi avslutade med en middag på Ikea.Nu är snart wilmers nya rum klart och jag längtar efter att inreda.

 

Här kommer bilderna som vi knäppte på AStrid hos frökenfotograf i söråker

      

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards