busprinsen

Alla inlägg den 16 september 2009

Av madde - 16 september 2009 11:00

Tuesday, 15. September 2009

pop

Jag tävlar om ett presentkort värt 200:- från PO.P hos familjebloggarna,

Tävla här du med!

Av madde - 16 september 2009 10:29

Har tänkt på detta med att blogga,man sitter hemma och skriver vad som händer på dagarna och lite annat oxå.Man lägger upp bilder så att inläggen blir trevligare och roligare att läsa.

Men jag trivs med detta att blogga för det blir ju liksom som sin  dagbok men den ända skillnade är att ALLA kan läsa vad man gör och hur man ser ut:-)

Men visst jag skriver ju inte om allt som händer här hemma,men mycket lämnar jag ut.

Att blogga blir ju som STOREBROR SER DIG!

 

Men att sätta lösen är inget för mig jag gillar att folk vill läsa vad jag och mina barn gör och sedan kan man få uppskatning av "folk" att dom gillar min blogg.Det är ju det som gör att man fortsätter att skriva!

Men oxå att man har lärt känna människor igenom bloggen och det är ett jättestort plus.

 

 

ha en bra dag ALLA som läser min blogg

Av madde - 16 september 2009 10:19

Igår när vi kom hem ifrån dagis och wilmer hade fikat sitt mellis ute.Så var det dax för en duch och jag ropar på wilmer att det är dax för att ducha.wilmer svarar och sedan blir det tyst och tillslut kommer han och säger att han har redan duchat.

-Jasså säger jag

-ja kolla här mamma(pekar på sitt huvud)

-ser du mamma att det är blött?

-Mm vad har du duchat då?

-vattnet ute?

  

(sedan har han smyggit till frysen och hämtat en glass)

 

Glassen hamnade i frysen igen och sonen fick sedan ducha.

 

 

medans sonen duchade så myste Astrid  

 

 

Sedan drog jag till Nedansjö och leverade kläder,jag tog och åkte HELT själv och det var otroligt skönt att få sitta i bilen själv och poppa musik tills att Henrik ringde och sa att Astrid hade skrik maraton hemma.

 

 


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards