busprinsen

Alla inlägg den 20 september 2009

Av madde - 20 september 2009 14:00

Våran lilla dam här hemma i familjen har inte varit så himlans förtjust i att sova i sin korg.Men idag slog hon på stort och somnade i den och jag vart tvungen att knäppa kort så man kommer ihåg:-)

Filten fick jag ta som nödlösning när alla A filtar ligger i tvätten.  

Bäst att hålla i sig så man inte ramlar ur korgen.

Av madde - 20 september 2009 13:58

Av min mor och far när jag fyllde år fick jag ett presentkort på butik annelie och det uppskatades väldigt mycket.På detta presentkort vart detta inhandlat.

    

 

Vid tavlan ska jag ha någonting mera,men jag vet inte vad?

Av madde - 20 september 2009 13:43

Här har det varit fullt upp ett par dagar och nu har jag satt mig på arslet efter att ha städat.

Igår var jag&Astrid hemma hos Therese och alfred.Alltid lika trevligt och Affe var en riktig karl som både lånade ut sitt babygym och säng.


Nu blir det att inför skaffa vyssan lull tassar till spjällsängen,astrid somnade på ca 2 minuter.ja vissa kanske tycker varför köpa såna. Men jag vill ha min egen tid på kvällen inte sitta och klappa rumpan,hålla i famnen.


Nu är golvet inlagt på wilmers nya rum vart himlans bra ska jag säga er!


här kommer lite bilder på våran bad brud.       




Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards