busprinsen

Alla inlägg den 9 september 2009

Av madde - 9 september 2009 12:16

Efter att donan här hemma inte var nöjd med nåt jag erbjöd henne så stoppade jag ner henne i vagnen och där fortsatte skrikandet.....tills vi nästan var hemma igen då slog ihop sina 2blå.Hade stoppat i ena hörsnäckan så jag lyssnade på radion så jag slapp höra hela falsetten.


Förstår inte detta med detta skrikande?vill inte ligga,vara i famnen,ligga i gymmet,inte amma...spelar liksom ingen roll vad man gör när hon blir på det rara humöretFlört.

men filosofi är att damen blir övertrött eller så är hon bara j*vligt bestämd.




Av madde - 9 september 2009 09:21

Inatt trodde nog astrid att det var morgon vid 02.30 låg och pratade och var allmänt glad,men det var inte hennes mamma kan jag säga.Astrid somnade vid 4 då han man precis släcka sina 2blå innan Wilmer vaknade klockan 6,upp och hoppa och vara en glad och pigg MAMMA!

men hann få mycket gjort här på morgon  kvisten:vika upp tvätt,dammsuga och dammtorka så det är inte bara på minus sidan att barnen vaknar tidigt:-)

 

Nu har vi varit och lämnat W på dagis och ligger A och skriker så nu måste den duktiga mamman utgå.

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards