busprinsen

Alla inlägg den 22 september 2009

Av madde - 22 september 2009 10:18

Den 9 Oktober släpps 10 Nyheter på gangstar  bilder på kläderna släpps samma dag!

men kontakta mig om DU vill ha ett party eller bara vill handla utav mig så går det oxå jättebra!


Nu har gangstar kampanj på jackor och man får 50:- rabatt

              

                            

Av madde - 22 september 2009 10:08

Såhär glad är jag idag  

 

 

När man har morron pigga barn så hinner man med mycket nu till morron har jag hunnit med: sminka mig,klä på barnen,duka fram frukost,dammsuga,amma,starta tvättmaskin och vika tvätt,köra sonen till dagis,packa tradera....Det vart lite:-)

 

 

NU blir det kaffe

 

 

Efterlysning

Är det någon som har en vit spjällsäng till salu och vyssan lull tassar?

så hojta till

 

Av madde - 22 september 2009 10:02

Igår var jag&Astrid på Birsta med Anki&Emilia.Vi åt god lunch på charm så vi kunde shoppa på mät mage:-)

Det vart lite smått och gott handlat.

*windstopper mössa

*ull vantar och strumpor

*tröja

*Gummistövlar

*byxor

*en rosa mössa:-)

 

Inget till mig ALLS tycker det inte är så skoj att handla till sig själv när man ser ut som man gör!!!

men man får börja hård köra när man har slutat helamma.Men sluta med fika bröd är ju ett steg i rätt riktigning:-)

 

här kommer en härlig bild på dottern med mössan på sne

  

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards