busprinsen

Alla inlägg den 15 september 2009

Av madde - 15 september 2009 15:08

Var bara tvungen att knäppa kort på dessa goa lår och blöjrumpaKyss

  

Dessa go lår springer dom av sig och då kommer man att sakna dom.

 

 

 

Av madde - 15 september 2009 09:59

Nu får jag skämas lite jag bloggade inget igår.Men jag hade fullt upp hela dagen plus att jag fick fint främmande ifrån stöde www.nikital.blogg.se .Nikita hade med sig bulla&kaffe(snällt att åka köpa kaffe vårat var slut)men jag tog ingen bulle(duktig Madde)

vi surrade och drack kaffe,Himlans trevligt att du kom igår Nikita!


Sedan for jag hämtade ut kartonger på schell(gangstar)dom hade glömt att skicka ut sms att dom hade kommit:-(

så jag fick ringa till schenker och ge dom en lite känga.jag har kunder som vill ha sina kläder och som har väntat länge och då fick jag veta att dessa paket har legat på schell sedan i torsdags*MORRRRR*

Så jag kan säga att jag hade det jag gjorde den kvällen.


här kommer lite bilder på wilmer med lite av gangstar höstkollektion

     (klickbara bilder)

 

*Tröjan Herman

*byxan southbaggy

*mössa pyret

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards