busprinsen

Alla inlägg under februari 2009

Av madde - 6 februari 2009 18:00

Sedan Henrik åkte i onsdag har det bara varit strul.

Onsdag-var lugn iallafall:-)

Torsdag-Min övningsbil pajar när jag är ute med elev,ska få bilen till berners och ta mig därifrån fort(måste vara fort på skolan,det är ju bara jag&henrik som jobbar på skolan)

jag ringer nog hela min telefonbok för att få hjälp.Tillslut ringer min kära vän Maria som en  räddande ängel och har hjälpt mig med skjuts ifrån berners*TACK*du räddade min dag!

fredag-kl 7.00 ringer dom ifrån berners och ger mig det jag inte vill höra,bromsservon har rasat och dom har inte den delen hemma och m åste beställas ifrån södertälje......ja det vara bara att göra om måndagens schema&ringa elever.sedan var det strul hela tiden tills jag skulle sluta.


Nu myser jag med min son och bolibompa.

Av madde - 6 februari 2009 17:50

JAG KAN BARA SÄGA.......HURRA VILKA FINA KLÄDER:-)JAG VAR HELT ÖVERLYCKLIG NÄR JAG ÖPPANDE PAKETET MED KLÄDERNA!!

SÅ TA OCH BOKA ETT PARTY OCH KLÄ ERA BARN I VÄRLDENS COOLASTE BARNKLÄDER!!

Av madde - 4 februari 2009 20:37

idag kunde jag inte hålla mig:-)

jag köpte lite kläder till h*n,så himla fint var det!

L*llen sparkar så jag känner mig lite misshandlat!har börjat få sammandragningar,bara att jag lyfter wilmer eller går för fort sätter det igång!

Här hemma är man solo ända tills på fredag!

Av madde - 4 februari 2009 19:52

Idag kom gangstar kollektionen och jag skrek bara rakt ut...herregud vad mycket coolt&fina kläder det var!!känner mig stolt som får sälja gangstar denna säsong oxå!!


Kollektionen släpps den 9/2 så hojta till mig om ni vill handla eller ha ett party!!

Av madde - 4 februari 2009 19:48

sä här glad blir man av pannkaka.

wilmer på norra

wilmers nya jeans (Nova star)

Av madde - 4 februari 2009 19:43

Här kommer lite bilder ifrån körslaget!!

riktig snygging!!

hampus&timo

Hampus&

wells

Hanna

erik

nanne

Av madde - 2 februari 2009 17:35

Idag var jag till barnmorskan:-)


mina värden för denna gång!


Blodtryck- 105/65


vikt- +6kg nu väger jag 66kg,(jag fick veta vad jag vägde när jag väntade wilmer i samma vecka och det var tur att jag satt ned kan jag säga......)


hjärtljud- 150slag/min och sparkade och rörde sig massor!väldigt starka hjärtljud,kändes som det lät i hela rummet.


SF mått- 22


kommande besök

17/2- barnmorskan


18/2 -Ludmila för koll på moderkakan


Av madde - 2 februari 2009 09:23

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards