busprinsen

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av madde - 16 februari 2009 17:16

det är precis vad jag/vi har fått låna av min allra bästa eller världens bästa pillan passar bättre!(love you gumman)

den är otroligt fin och jättefint "sliten".Den kommer ATT blir hur perfekt som helst för L*llen att sova där sina första månader i livet.


Tack så mycket gumman!!

där sitter pernilla(världensbästa)så är det johan(inte hennes man)

Av madde - 16 februari 2009 17:10

vilket pysslande det vart med schema på jobbet,men allt gick bra tillslut!imorgon blir det oxå att pyssla.På kvällen ska wilmer få åka till farmor&farfar och vara där tills på fredag.Kommer att bli otroligt tomt här hemma(gör ont i mamma hjärtat)men då kan jag och henrik jobba(jobbaöver)för att sedan på fredAG bara ägna åt oss våran prins.


Jaag får dåligt samvete bara jag tänker att mitt bästa i  hela livet ska vara BORTA så mååånga dagar:-(

men att vara trafiklärare och ha barn=ingen bra kombo för många blir inblandade när barnet är sjukt/eller att vara sjuk själv (det finns inte på denna världskarta)


Urs vad jag klagar och går ann....

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards