busprinsen

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av madde - 21 februari 2009 18:29

DEt har jag haft på bloggen idag:-)

KUl att ni hittar hit och vill läsa om vårat liv.

Nu bjuder jag på lite bilder.


Hur mycket snö som helst som kom......

Slut kille med vattkoppor.

Idag har vi varit i skönviksbacken och åkt skidor.

åker helt själv!


Idag har vi varit i skönviksbacken och åkt slalom,det är nåt som wilmer tyccker är hur kul som helst och vill INTE åka hem:-)

När vi kom hem gjorde vi hemma gjord pizza*mums*


Ikväll blir det att kolla på melodifestivalen,är det nån annan som ska kolla?


Ha en bra kväll!!


Ännu en gång jätte glad att så många har hittat hit till mig:-)

Av madde - 21 februari 2009 12:16

I natt vaknade jag av att det var BLÖTTTTTTT i sängen i bröst höjd,så nu har mina bröst börjat att läka.Imorse när jag vaknade så hade jag torkade mjölkränder på brösten och hård pöl i sängen.Så det vart till att byta lakan och det blir att börja sova på en handduk.


Nu till morgon har vi hunnit med att storhandla och varit ned på stan och byt byxor och lite andra ärenden som skulle göras.Så det var en tröttkille när vi kom hem och det var grin&tandagnisling.Men nu sover han sött i sin säng!


Vi har varit och beställt en vagn nu och det vart en emmaljunga citycross,det känns väldigt stort med att beställa vagn:-)veckorna bara snurrar i väg i snabb takt!


TACK alla som kommenterade inlägget om "taffsande" på gravid mage!


Nu håller jag tummarna för therese&albin för idag har jag inte hört nåt.men igår var hon vid gott mod när vi pratades vid!Nu kanske dom har fått sin L*lla:-)


Nu är det kaffe som gäller!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards