busprinsen

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av madde - 27 februari 2009 13:16

Nu är jag hemma en snabbis innan jag ska hämta lilleman på dagis och sedan hem och packa det sista.


*Sedan ska jag lämna wilmer hos mormor&morfar.

*Ha gangstar party hemma hos lena(sambo kallas hon i mina ögon)

*dra till hudik för att sova innan vi drar till stockholm.



ha det bra så länge!




Av madde - 27 februari 2009 08:55

STORT GRATTIS TILL THERESE&ALBIN TILL SIN SON ALFRED

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN EFTERLÄNGTADE ALFRED!

Har fått en fråga varför jag går till Ludmila

Min graviditet förrra gången var ett h*lvete och denna gång så ligger min moderkaka illa plus massor utav sammandragningar.Så nu går jag på koll varannan vecka.

Igår kom första leveranserna ifrån gangstar så nu har mina kunder fått sina kläder och jag hoppas att alla ska bli nöjda:-)

Imorgon drar vi till stockholm:-)henrik har blivit nerbjuden utav pokerakademin så det ska bli spännande:-)plus att det ska bli otroligt mysigt att få komma iväg en stund!

nu blir det kaffe

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards