busprinsen

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av madde - 2 februari 2009 17:35

Idag var jag till barnmorskan:-)


mina värden för denna gång!


Blodtryck- 105/65


vikt- +6kg nu väger jag 66kg,(jag fick veta vad jag vägde när jag väntade wilmer i samma vecka och det var tur att jag satt ned kan jag säga......)


hjärtljud- 150slag/min och sparkade och rörde sig massor!väldigt starka hjärtljud,kändes som det lät i hela rummet.


SF mått- 22


kommande besök

17/2- barnmorskan


18/2 -Ludmila för koll på moderkakan


Av madde - 2 februari 2009 09:23

Av madde - 2 februari 2009 09:23

S0m ni vet så åkte ju henrik till stockholm i helgen på finalen för körslaget:-)

så jag var solo hemma(ja wilmer var med mamma)


Fredag

åkte vi till mormor&morfar på middag,jag njöt av den goda middagen.Sedan hem lägga vilden och sedan slå sig ned i soffan och kolla på tvn,jag njöt av tystanden hemma och få bre ut mig i soffan hur mycket som helst ocgh datorn den var bara MIN:-)


Lördag

Då fyllde min kära gudson år hela 4år,så vi var på kalas och åt jättegod tårta och barnen lekte hur snällt som helst!wilmer däckade i bilen på väg hem!sedan på kvällen var vi hos mon goda vän ocjh frissa Eva-lena.Sedan vart det körslaget och sedan  godnatt!


Söndag


Henrik kom hem vid 10.30 efterha sovit i hudik och hampus var eld och lågor efter denna helg med körslaget(bilder på alla som var med och autografer)och att få vara med sin stor kusin linus (19år)så lyckan var fullständig.Sedan var det städning och storhandling.Sedan ut och åka slalom och trickskidor!


Bilder kommer har varit utan kamera hela helgen!!!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards