busprinsen

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av madde - 10 februari 2009 17:14

Nu är gangstar kollektionen släppt

www.gangstar.se


Vill ni boka ett party eller bara handla av mig så kontakta mig här eller på mailen: madelene.karlsson@gangstar.se

bildtitel

Av madde - 10 februari 2009 17:07

precis så heter wilmers nya favvo program,har oxå läst på jessicas blogg om att hennes barn är precis likadana www.liamengla.bloggagratis.se

På morgonen när detta program oxå går kommer vi nästan inte till dagis,vi får klä på han ytterkläderna i soffan:-)

Ibland hör man hur wilmer börja skratta så pratar han om detta program hemma&dagis hela dagarna(nästan!!!)

Iggle Piggle med vännerså här ser dom ut
Av madde - 10 februari 2009 10:11

Har nu haft sammandragningar över en vecka och det har räckt med att jag har lyft ur wilmer ur bilen,visst att det är normalt med sammandragningar som omföderska med inte hela tiden och att dom INTE släpper riktigt fast jag vilar.Så nu efter en vecka med massa sammandragningar så gick jag till Ludmila och hon kolladetappen plus UL,sedan vart jag skickad till förlossningen.


Där vart det urinprov som var negativt.sedan vart det vaginalt vul för att mätta och jag var lite retad så nu ska jag börja äta bricanyl tabletter varje dag för att jag ska må bättre.Plus att man ska lägga om sitt liv,jur gör man det?

ska hämta dagis,laga mat och henrik slutar 17.20 och är inte hemma förräns ca 17.40.ja det är bara att bita ihop och SKÄRPA sig lite:-)

Hälsan går först!men det är svårt att bara sitta på rumpan oxå när man har än 3åring som vill leka och vara med mamma:-)

Nu ska jag säga att wilmer är inte ett livligt barn som kräver massor och har sönder saker.Men det är väl det dåligamammasamvetet som talar i huvudet.


Ut i kylan/madde&hallonet

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards