busprinsen

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Mycket mysig och rolig lördag

Av madde - 29 mars 2011 10:24

Vaknade och gick ned och åt en mycket god hotell frukost och hur gott är det inte med hotellfrukost?

Sedan var vi på Birsta och handlade lite nya kläder till oss och nya vårskor åt Wilmer och Astrid.

Sedan hade vi bokat en bubbeltid på Time SPA och där njöt vi i fulla drag.

 

 

                 

 

 

             

 

 

När vi kom tillbacka till hotellet hade supergulliga Sandra fixat världens godaste frukttallrik&chocklad

 

            

 

 

På kvällen kom Pernilla och Daniel och vi hade hur kul som helst på alla plan och många skratt vart det.Min energi laddades upp på MAX.

 

            

   Det ser ut som jag är på fyllan på detta kort men det är jag inte.Ska jag gifta mig med han som står brevid mig?

 

            

                          Jag och med min älskade tärna

 

 

                              

 

 

                  Tack Pernilla och Daniel för en mycket rolig kväll

 
 
Elin

Elin

30 mars 2011 14:52

Set där behövde ni vännen och förtjänade lite egen tid för varandra, ni ser ut att ha haft det supermysigt <3 kraaam

http://www.prinskorven.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards