busprinsen

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av madde - 10 mars 2011 11:43

Dottern som bor i detta hus har humör ifrån helvetet ibland.Denna vecka har hon testat mitt humör till MAX och det är så himla jobbigt att man bara vill slita av sig håret=)

Sedan har hon oxå än väldigt tjurig sida och den är inte att leka med kan jag säga....Är hon på det humöret då ger hon sig inte och hon bara skriker högre och högre.Men denna donna är oxå den helt underbaraste dottern i världen och jag älskar henne så högt.

 

          

                     Vägrar sitta i sin stol.

 

          

 Hälla ut alla russin i paketet som lill tjuven hade hämtat i skafferiet.Ser ni att Astrid har klippt sig? och nu har lugg igen =)

 

       

Vägrar att somna i vagnen så då somnar vi i ren ilska i mammas famn.

Mamma älskar dig Astrid så mitt hjärta värker av KÄRLEK  

Av madde - 10 mars 2011 11:30

Oturen förföljer denna familj och jag börjar bli jävligt less nu!!

Alla som läser denna blogg vet ju att utlandsresan till Lanzarote inte gick så bra och sedan har denna oturen bara fortsatt.

 

Detta har hänt

 

*Skimmat visa kort på 3000:-

*Trasig veranda fönster (självrisk 1500:-)

*Astrid får en spricka i benet (hemma och vabba)

*Rejält stenskott i framrutan i volvon (kostade bara 200:- )

*henrik biter av en kindtand  (Ja alla vet ju att det inte är gratis att gå till tandläkaren)

 

Det värsta med allt detta är ju att precis att alla dom sakerna som har drabbat oss kostar pengar och massa energi.

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards